مرکز خرید تی مال / Tee Mall

یکی از بهترین و خوشنام ترین مراکز خرید در شهر گوانگجو مرکز خرید تی مال است. تی مال یک مرکز تجاری منحصر بفرد بین المللی ، پر رونق ، زیبا و بزرگ است که در میان همه مردم و مسافران شناخته شده است. هر کالایی را می توانید در این بازار متنوع پیدا کنید با بهترین کیفت اما قیمت بالا. انواع پوشاک شیک و مد روز ، کیف و کفش، محصولات الکترونیکی ، هدایا و دکوریجات، چینی و بلور ، داروهای سنتی ، انواع چایی و نوشابه و انواع غذاهای چینی و غربی در این مجتمع تجاری بزرگ وجود دارد.

تی مال با مساحت ۱۶۰۰۰ متر مربع در دو برج شرقی و غربی بدون شک یکی از محبوبترین و پر تردد ترین مراکز مدرن شهر گوانگجو است. برج شرقی این بازار با ۴۵ طبقه شامل مراکز تجاری و دفتر اداری است و برج غربی را یک هتل ۵ ستاره بزرگ با ۴۵۰ اتاق اشغال کرده که توسط یک گروه خارجی مدیرت و اداره می گردد.

tee mall guangzhou2

مرکز خرید تی مال در وسط شهر گوانگجو و بر یکی از بهترین خیابان های این شهر به نام تیان هه Tianhe واقع شده است به همین جهت یکی دیگر از نام های اینجا ، مرکز خرید تیان هه می باشد. در نزدیکی این مرکز ، بزرگترین فروشگاه کتاب شهر و یکی از بزرگترین مراکز وزشی و استادیوم این شهر و مراکز خرید کامپیوتر و موبایل و لوازم جانبی قرار دارد. ایستگاه مترو و اتوبوس با این مرکز فاصله کوتاهی دارد.

tee mall guangzhou1

مرکز خرید تی مال در واقع یک مرکز تجاری تراز اول با اجناس گران است. چنانچه مایلید نمایشگاهی از برند ها و نام های تجاری خارجی و چینی را ببینید ، به تی مال بروید و ساعاتی را در این مرکز خرید زیبا مشاهده کنید.

Start typing and press Enter to search