چینستان کارگزار چین

همانطور که می دانید دو یا سه کارگزار چینی در چین وجود دارند که به آژانس های ایرانی خدمات تور و هتل های چین را عرضه می کنند. پکیج خدمات این کارگزاران فقط در زمینه هتل و برگزاری تورها و ترانسفرهای چین است. آن ها در این زمینه نهایت سوِ استفاده از عدم آشنایی و اطلاع همکاران محترم در نوع خدمات را دارند. ارتباط با این کارگزاران به سختی و دارای مشکلات خاص خود است. این کارگزاران مبالغ خدمات خود را پشاپیش دریافت می کنند. اما در ارائه همان خدماتی که متعهد شده اند کوتاهی و زرنگی های خود را دارند. آن ها معمولا از نوع سرویس ها کاسته و به سود بیشتر خود می اندیشند. بدتر از آن اینکه اکثر این خدمات و سرویس ها را از جیب مسافران بی اطلاع این سفرها در می آورند.

kargozar

کارگزاران چینی کشور چین، همواره در معادلات خود به طرف چینی ها می غلطند و از تعهد خود در خدمات کوتاهی می کنند. آن ها در مواقع دفاع از حقوق مسافران ایرانی، با کمال وقاحت از طرف های چینی دفاع می کنند. (در این مواقع بدلیل در میان بودن واسطه، چینی ها حق را به خودشان می دهند و از خدمات سرباز می زنند)

به چند نمونه از این موارد اشاره می کنیم :

  • تصور کنید بعدازظهر وارد هتلی پنج ستاره شده اید و پنجره اتاقی که تحویل گرفته اید با دیوار دو متر فاصله دارد. به رزرویشن هتل مراجعه می کنید. اما خیلی خونسرد می شنوید هتل فول است و اتاقی برای معاوضه ندارند.
  • تصور کنید در برگزاری تور، شما را به جاهایی هدایت می کنند که مجبور شوید بخشی از راه را پیاده بروید. وقتی اعتراض کنید، می شنوید که ترافیک است، راه بسته است یا پلیساجازه نمی دهد. در صورتی که هیچکدام حقیقت ندارد.
  • در مواقع خرید از مراکز خرید، پورسانت خرید شما را از قبل با فروشنده هماهنگ می شود. بدین صورت بخشی از پول های پرداختی شما را بجیب می زنند، بدون اینکه شما متوجه باشید.
  • در موارد بازدید از مراکز دیدنی و گردشگری، همه زمان ها را به سرعت و سرسری می گذارانند و در مواقع سوال می شنوید که برای برنامه بعدی زمان ندارید. یا وقت برای ناهار هماهنگ شده و بهانه های واهی دیگر .

شما به دلیل عدم آشنایی با کشور چین، فقط به برنامه های لیدر کارگزار چینی اعتماد می کنید. در صورتی که ممکن است آن ها برنامه ریزی های صادقانه ای نداشته و فقط به نفع و راحتی خود فکر کنند.

تنها یک کارگزار مجرب ایرانی که تجربه سفرهای متعدد را در کارنامه برگزاری موفق خود دارد، می تواند به اجرای خوب این سفرها برای ایرانیان بپردازد. کارگزار ایرانی چون به روحیه و روانشناسی ایرانیان در اینگونه سفرها اشراف دارد، به منافع ایرانی و خدمات هموطنان خود فکر می کند و مدافع حقوق آنان در چین است. او با آشنایی و اطلاعات خود سعی در جذب رضایتمندی همراهان ایرانی خود دارد. با تسلط بر برنامه های سفر، بهترین زمان و هزینه را تدارک می بیند و در تلاش است بهترین ساعات و خاطرات را برای هموطنان خود ثبت کند.

مجموعه چینستان به عنوان کارگزار چین (مجری مستقیم تورهای چین)، با تجربه سال ها برگزاری تورهای متعدد در همه شهرها و نقاط مختلف این کشور، کسب مهارت و اطلاعات کامل از مراکز متنوع و متعدد آن و به کارگیری نیروهای دلسوز و مسلط در امر اجرای تورهای چین توانسته است رکورد خوبی در این کار بدست آورده و قشر بسیاری از بازرگانان و مسافران ایرانی را به طرفداران پر و پا قرص خود بیفزاید. دست نوشته ها و گزارشات متعدد رضایتمندی مسافران گرامی در طی سال ها برگزاری تور در چین، صفحات زرین و گرانبهای مجموعه چینستان است.

چینستان در مورد هر موضوعی و یا برای هر گروهی با هر هدفی در سفر چین و یا هر برنامه ای ، صاحب ایده های اجرایی مفید است. گروه های صنفی در هر صنعتی را با اهداف و سلیقه های متفاوت، سرویس دهی کرده و اهداف سفر هر گروه با برنامه مناسب تنظیم و اجرا می شود. در بسیاری از گروه ها، پیشنهادات تیم برنامه ریز و اجرایی چینستان، با استقبال و تایید مدیران روبرو بوده و نتایج موثرتری را به همراه داشته است. قطعا تجربه اجرایی چینستان برای گروه هایی که قصد سفر به چین را دارند همراه با خدمات ویژه خواهد بود.

مجموعه چینستان همه برنامه ها را قبل از سفر با شما هماهنگ و تنظیم می کند و شما دقیق از برنامه سفر خود در کشور چین مطلع هستید و می توانید هر جور که می خواهید آن را تغییر داده و مدیریت کنید.

خدمات چینستان (کارگزار چین) به آژانس ها و درخواست های گروهی :

  1. پیشنهاد برنامه مناسب با اهداف سفر و برنامه ریزی و زمان بندی برای انتخاب مسیر سفر، شهرها و بازدیدها
  2. تدوین جدول برنامه های سفر
  3. اجرای مراسم جلسات قبل از سفر و تشریح برنامه ها و پاسخ به سوالات
  4. رزرو و تهیه بلیط رفت و برگشت به چین
  5. صدور ویزای چین
  6. رزرو هتل در همه شهرهای چین
  7. تهیه خدمات ترانسفر برای فرودگاه ها، نمایشگاه ها، بازدیدها و برنامه های گروهی یا انفرادی
  8. تهیه بلیط های جابجایی مسافران بین شهرهای چین و اطلاعات استفاده از خدمات حمل و نقل مسافر در چین اعم از ایرلاین ها و پروازهای داخلی چین، قطارهای سریع السیر و اتوبوس های بین شهری و ...
  9. تهیه و تدارک برنامه غذایی کامل برای گروه ها (صبحانه - ناهار - شام ) در رستوران های حلال و مناسب با ذائقه ایرانی
  10. هماهنگی لیدر محلی، مترجم چینی به فارسی برای برنامه ها، بازدید ها، مذاکرات تجاری و ...
  11. هماهنگی های لازم برای بازدید از مراکز، کارخانجات تولیدی، شرکت های تجاری برای گروه ها و افراد
  12. خدمات ویژه و فول VIP

مجموعه چینستان در چین برای اجرای هر برنامه به هر تعداد و در هر زمانی آماده است. کافیست از مشاوره ها و اطلاعات ما بهره مند باشید.

Start typing and press Enter to search