واردات خط تولید و ماشین آلات از چین

کشور چین با تکیه بر استراتژی های پولی و مدیریتی خود، توانسته حجم قابل توجهی از بازار دنیا را دست بگیرد و صادرات عظیمی از کالا به سراسر کشورهای جهان داشته باشد. کشور ایران یکی از کشورهایی است، که تا چندی پیش حجم زیادی از واردات کالا را از چین داشت. اما اخیرا با افزایش چشمگیر نرخ ارز، واردات از چین در مورد هر نوع کالا و محصولی توجیه اقتصادی زیادی ندارد و تنها در برخی موارد می توان به آن تکیه کرد.

یکی از مواردی که در واردات از چین همچنان پابرجاست و نمی توان از آن صرفه نظر نمود، واردات خط تولید و ماشین آلات از چین یا به عبارت دیگر واردات تکنولوژی است.

موانع و سختی های واردات خط تولید و ماشین آلات از چین

شاید شما به عنوان یک تولیدکننده یا مدیر کارخانه با سختی های واردات خط تولید و ماشین آلات آشنایی داشته باشید. اگر بخواهیم به طور مختصر به این سختی ها بپردازیم، عبارتند از:

  • اولین گام برای خرید هر کالایی از چین، یافتن منبع فروش (سورس یابی) آن است. چین کشوری وسیع با جمعیتی هنگفت است و شاید ده ها یا صدها تولیدکننده برای یک کالای خاص در آن وجود داشته باشد. اما اینکه کدام یک قابل اعتماد هستند و جنس تقلبی به شما تحویل نخواهند داد یا کدام یک بهترین کیفیت تولید با مناسب ترین قیمت را خواهد داشت، از مواردی است که به تجربه در کار سورس یابی، نیاز دارد. در مورد سورس یابی در این صفحه به تفصیل پرداخته شده است. برای اطلاعات از هزینه، زمان و جزئئیات این صفحه را بخوانید.
  • پرداخت هزینه کالای خریداری شده که باید به صورت حواله یوان به چین در کم ترین زمان ممکن انجام شود.
  • اگر حمل، واردات و ترخیص کالا را به ویژه در مورد خط تولید و ماشین آلات، خودتان انجام دهید، بسیار زمانبر، پرهزینه و خسته کننده خواهد بود.
  • اگر به جزئیات خط تولید یا ماشین خریداری شده تسلط کافی نداشته باشید، به یک فرد مسلط به سیستم نیاز دارید که امور نصب و راه اندازی را به عهده گیرد.
  • ممکن است مدتی پس از راه اندازی خط تولید، خرابی یا ایرادی ایجاد شود. هنگام خرید باید دقت شود که فروشنده چینی ضمانت خدمات پس از فروش و تامین قطعات را به شما بدهد.

اما تمام این سختی ها با بهره گیری از افراد آگاه و مسلط به این امور می تواند برای شما آسان شود.

با توجه به اینکه تیم چینستان بیش از ۲۰ سال سابقه کارگزاری و خدمات بازرگانی در چین را دارد، می توانید در زمینه خرید خط تولید و ماشین آلات به ما اعتماد کنید.

واردات خط تولید و ماشین آلات از چین با چینستان

پس از اینکه سفارش شما مشخص شد، ما اقدام به سورس یابی می کنیم و سعی می کنیم تولیدکننده با کیفیت و قیمت مناسب بیابیم. برای پرداخت هزینه خرید، حواله یوان به صورت آنلاین و در کم ترین زمان انجام می شود و با توجه به کادری که چینستان به صورت مستقر در چین دارد، برای بررسی کالا نیاز به حضور شما در چین نخواهد بود. حمل کالا نیز با توجه به ابعاد و وزن به صورت هوایی یا دریایی انجام خواهد شد و تا آخرین گام ترخیص کالا از گمرک ایران، بار شما توسط چینستان رصد می شود و نگرانی ها و خستگی های حمل و ترخیص برای شما وجود نخواهد داشت. البته بررسی و تخمین این موارد هم کاری تخصصی و زمانبر است که هزینه ای برای آن اخذ خواهد شد.

گاها کارخانه یا کارگاه شما به بخشی از یک خط تولید و یا یک خط تولید کامل نیاز دارد که خرید دست دوم آن برای شما مقرون به صرفه تر خواهد بود. در مورد خرید ماشین آلات دست دوم از چین، امکان بروز مشکل و وجود تقلب زیاد است. اما با توجه به کادر مسلط و مجربی که چینستان در کشورهای چین و ایران دارد، این مانع به آسانی برای شما برطرف خواهد شد.

دفتر اصلی مجموعه چینستان در شهر گوانگجو قرار دارد و می تواند در صورت نیاز با مذاکرات و هماهنگی با تولیدکننده چینی، تعدادی از افراد آموزش دیده چینی را برای نصب و راه اندازی و حتی آموزش پرسنل شما برای مدت زمان مشخص به ایران بفرستد.

Start typing and press Enter to search