سورس یابی

توسط hosein

خرید از چین یا به طور کلی واردات برای بسیاری از شرکت‌ها دشواری‌هایی دارد. زیرا دقیقاً نمی دانند از کجا شروع کنند و همین عامل باعث می شود با یک مشکل بزرگ مواجه شوند.

اولین گام جهت واردات

در بسیاری از کارهای تجاری به خصوص واردات، اولین گام پیدا کردن یک سورس مناسب برای خرید است که به این کار سورسینگ یا سورس یابی می گویند. در واقع متخصصان و کارشناسان با تجربه چینستان که در چین حضور دارند، با تسلط بر بازار چین و روش‌های مختلف جستجو، می توانند اکثر کالاهای مورد نیاز را اعم از کالاهایی که مصرف صنعتی، مصرف غذایی، مصرف شیمیایی یا مصارف تخصصی در خط تولید ها داشته باشند، پیدا کنند.

سورس یابی

برای این کار فقط لازم است، اطلاعات فنی و مشخصات کامل کالای مورد نیاز شما را در اختیار کارشناسان ما قرار گرفته شود تا به بهترین نحو، نیاز شما را برطرف کنند. اهمیت این موضوع زمانی بیشتر جلوه می کند که مشاهده می کنیم در سال های گذشته بسیاری از ایرانی ها، در قراردادهای تجاری، کیفیت محصولات  یا جزئیات محصولات به مشکل خورده اند. زیرا یک سورس مناسب و معتبر پیدا نکرده اند.

بررسی اعتبار تولیدکننده ها

مرحله ی بعدی در سورس یابی، بررسی اعتبار تولید کننده های چینی است که چینستان می تواند با دسترسی های قانونی و حضوری که در کشور چین دارد و از همه مهم تر تجربه ای که دارد، این کار را انجام دهد و در مورد ثبت شرکت، محل شرکت و بسیاری از موارد دیگر تحقیق و جست و جو کند.

پیدا کردن سورس مناسب جهت خرید

مقدار زمان لازم جهت سورس یابی

معمولاً  مجموعه چینستان، سورس یابی را حداقل طی یک هفته تا ۱۵ روز و حداکثر ۳ هفته، بسته به اینکه کالا چقدر ساده یا دشوار باشد انجام می دهد. هزینه این کار نیز وابسته به سختی و دشواری و زمانی که گرفته می شود از طرفه ایرانی اخذ می گردد و اگر آن خرید منجر به یک خرید عمده و تجاری شود، این مبلغ به طور کامل بازگشت داده می شود.

مجموعه چینستان با تکیه بر کارشناسان و متخصصان خود، سالهاست که خدمات سورس یابی را برای مشتریان خود انجام می دهد و توانسته است رضایت آن ها را جلب کند.

ارسال دیدگاه

Start typing and press Enter to search