برج تلویزیونی تیانجین / Tianjin TV tower

برج تلویزیونی تیانجین Tianjin TV tower در دریاچه تیانتا Tianta در جنوب غربی شهر تیانجین و در یک نقطه بسیار زیبا واقع شده است. این برج با ارتفاع ۱۳۶۲ فوت، نهمین برج بلند در جهان و سومین در کشور چین است.

Tianjin+TV+Tower+Eighth+Tallest+Tower+in+the+world

سازه برج تلویزیونی تیانجین

برج تلویزیونی تیانجین شامل یک پایه، بدنه ای باریک،، قسمت متحرک بالای برج که شبیه به یک بشقاب پرنده است و دکل برج به شکل مربع می شود. نمای برج در شب با نورپردازی های نئون بسیار زیبا و دیدنی است. این برج می تواند به طور همزمان ۷ برنامه تلویزیونی و ۹ برنامه رادیویی را پخش کند.
در مرکز برج ۴ آسانسور با سرعت بسایر بالا برای بازدیدکنندگان وجود د ارد که بتوانند با آن ها به قسمت متحرک بالای برج بروند. سرعت هر یک از این آسانسورها ۵ متر بر ثانیه است و این مسیر را در ۶۰ ثانیه طی می کنند.

tianjin tv tower

نمای این برج در افراد محلی به یک شمشیر برآمده از زمین تشبیه شده و منظره باشکوهی را ساخته است. این سازه به دلیل قرار گرفتن در یک منطقه استراتژیک و مهم به یکی از جاذبه های دیدنی برای مسافران تبدیل شده است. بازدید کنندکان علاوه بر گردش در محوطه باز پایین برج و دیدن امکانات و سالن های برج ، می توانند برای صرف غذا در رستوران گردان بالای برج بهترین لحظات را سپری کرده و از چشم اندازهای ۳۶۰ درجه شهر لذت ببرند.

Start typing and press Enter to search