دریاچه دیناچی در یوننان / yunnan Dinachi Lake

Yangzonghai-Lake-Yiliang-County-Kunming

دریاچه دیناچی نقطه کانونی فرهنگ و اقلیت های یوننان است. حدود ۲۶ اقلیت قومی مانند قوم های، یی ، بای ، مایو ، دای ، هانی ، و ... در این منطقه سکونت دارند و با برگزاری جشنواره های سنتی و قومی برجسته ای که دارند رونق ویژه ای به اطراف این دریاچه داده اند. نمایشگاه و تفرج کاهی متنوع  با اقیلت های قومی مختلف و صنایع دستی ، لباس ، غذا ، و ...

Kunming-Lake

دریاچه دیناچی ۳۹ کیلومت طول و ۱۳ کیلومتر عرض با خط ساحلی ۱۶۳ کیلومتری در واقع منطقه ای بزرگ و زیبا و مجموعه ای از پارک های متعدد، باغ های گل ، مناطق گردشگری متنوع ، دریاچه های پرورش ماهی و گلخانه های تولید و پرورش گل است. روستاهای قومی یوننان ، پارک بزرگ نمایش Daguan ، پارک ماهی سفید Baiyukou ، هاییگنگ Haigeng ، پارک سنگی کوان یین هیل ، پارک جنگلی غربی هیلز، معابد پاگودا و ... همه در کنار و اطراف این دریاچه واقع شده اند و فرصت بسیار خوبی برای بازدید گردشگران خارجی فراهم ساخته اند.

heilongtan-park-lijiang-kunming-yunnan-china

به تازگی بزرگترین آبشار مصنوعی آسیا در استان یانان در جنوب غربی چین رونمایی شد. این آبشار مصنوعی به ارتفاع ۱۲.۵ متر و عرض ۴۰۰ متر است. برای آب رسانی به این آبشار مصنوعی، پروژه انتقال آب از رودخانه نیلوآن به دریاچه دیناچی که بزرگترین دریاچه آب شیرین استان یانان چین است، طراحی شده است. در همین حال انتقال آب از رودخانه نیلوآن نه تنها موجب کاهش سیلاب در این رودخانه می شود بلکه بعنوان تامین آب در شرایط اضطرای می توان از آن بهره برد.

Start typing and press Enter to search