پایتخت چای Pu’er در یوننان چین

pu'er china

شهر Pu’er به عنوان پایتخت چای در یوننان چین معروف است. این شهر زیبا به عنوان زادگاه درختان چایی در جهان شهرت فراوان دارد. این شهر تابحال میلیون ها نهال چای به دیگر شهرهای چین و مناطق زیادی از جهان منتقل شده است. پایتخت چای Pu’er با ۴۵۰۰۰ کیلومتر مربع وسعت در جنوب غربی یوننان واقع شده است. این استان با آب و هوایی معتدل و بارش های فراوان یکی از مراکز تولید و بسته بندی و صادرات چای چین است. متوسط درجه حرارت سالانه در این شهر بین ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد است.

Pu'er City-tee1

پایتخت چای Pu’er شهری مملو از عطر چای شهرستانی جنگلی با مزارع زیبا و خیابان های تمیز و منظم و مرتب ، مملو از شکوفه های رنگارنگ در طول سال ، دارای چین پارک زیبا و دیدنی با مناظر طبیعی است. کوهها ، تپه های سرسبز، رودهای پر از آب و دریاچه های محلی و تاریخی ، مناظر شگفت انگیزی را فراهم ساخته اند تا محلی برای گردشگران و دوستداران طبیعت باشد.

Pu'er City-tee3

سالانه جشنواره ها و مراسم سنتی مختلی دراین شهر چای برگزار می گردد که هر کدام زیبایی و جذابیتی خاص دارد و باعث رونق اقتصادی و تجاری این شهر شده است. جمعیت این شهر ۲۵۰۰۰۰۰ نفر و مساحت آن ۴۵۰۰۰۰ کیلومتر مربع است.

پایتخت چای Pu’er شهری مهم و استراتزیک در مرز جنوب غربی چین با کشورهای همسایه ، لائوس، ویتنام و برمه است. (۴۸۶ کیلومتر مرز مشترک با این سه کشور) این شهر بندری تجاری برای صادرات کالا از چین (زمینی و دریایی) به کشورهای همسایه و دیگر کشورهاست.

China_Yunnan-Pu'er City

محصول این شهرستان عبارت است از چای ، ساقه بامبو ، قارچ خوراکی ، برنج بنفش ، انبه . موزه چای و کارخانجات و کارگاههای بزرگ و کوچک تولید و بسته بندی انواع چای از محل های بازدید این شهر است.

چینی ها چای را در انواع مختلفی تولید و بسته بندی می کنند. برخی از عرضه کنندگان و صادرکنندگان برای ماندگاری و یا زیبایی عرضه ، چای را بصورت فشرده و در بسته بندی هایی با اندازه های مختلی بفروش می رسانند. چینی ها که خود در زیبایی بسته بندی صاحب سلیقه های گوناگونی هستند توانسته اند با این شیوه های نوین بازار چای در جهان را بدست بگیرند.

Pu'er City-tee5

Start typing and press Enter to search