آکواریوم سرزمین اقیانوس های چیملانگ در زوهای

چینی ها بزرگترین پارک اقیانوسی جهان را با نام آکواریوم سرزمین اقیانوس های چیملانگ Chimelong Ocean Kingdom در شهر زوهای Zhuhai در ۲۸ ژانویه ۲۰۱۴ ساخته و افتتاح کرده اند. چیملانگ در جزیره هنچین Hengqin زوهای در جنوبی ترین شهر استان گواندونگ، هم مرز با ماکائو قراردارد.

Chimelong Ocean Kingdom-aquarium9

این مجموعه محیطی مهیج و خارق العاده با طراحی بسیار متنوع و جالب دارد. فضای این پارک اقیانوسی برای خانواده ها و بازدیدهای تخصصی ، همراه با وسایل بازی و سرگرمی و بازی های آبی و خدمات متنوع و استراحت طراحی شده است.

Chimelong Ocean Kingdom-aquarium6چینی ها با افتتاح سرزمین اقیانوس های چیملانگ Chimelong Ocean Kingdom، این رویداد مهم را به همراه چهار رکورد جدیدشان در کتاب رکوردهای گینس به ثبت رساندند. این پنج رکورد جدید جهان عبارتند از : بزرگترین گنبد شیشه ای زیر آب جهان، بزرگترین پنجره آکواریوم جهان، بزرگترین پانل اکرولیک شیشه ای جهان، بزرگترین مخازن آبی جهان با حجم ۱۲۸۷۰۰۰۰ گالن و در نهایت بیشترین و کمیاب ترین گونه های آبزیان جهان با بیش از شش میلیون از انواع گونه های مختلف آبزیان جهان در بزرگترین آکواریوم جهان.

Chimelong Ocean Kingdom-aquarium1

بخش های آکواریوم سرزمین اقیانوس های چیملانگ

این پارک بزرگ اقیانوسی با هفت منطقه مختلف و متنوع زیستی دریایی ساخته شده است. در هر منطقه آبزیان همان اقلیم و اکوسیستم نگهداری می شوند. بازدیدکنندگان در اکثر مناطق متنوع پارک علاوه بر بازدید محیط های زیبای دریاها از روی زمین، می توانند این محیط ها را از زیر زمین مشاهده کنند. در بعضی از این مناطق نیز می توانند از تونل های زیر دریاها به مناطق دیگر بروند.

Chimelong Ocean Kingdom-aquariumیکی از مهمترین گونه های منحصر بفرد این اقیانوس بزرگ، نهنگ عظیم الجثه و دیگری یک جفت گراز بزرگ دریایی است که در این مکان نگهداری می شود.
اکثر محوطه های این پارک پوشیده از جنگل های انبوه یا محیط های آب است. در لابلای این فضاها وسایل بازی و سرگزمی و مراکز سرویس های خدماتی و خوراکی و استراحت به زیبایی هر چه تمام تعبیه شده است. در این پارک که محیط بسیار مناسبی برای خانواده هاست می توان یکروز بیادماندنی همراه با خاطرات خوشی را گذراند.

Chimelong Ocean Kingdom-aquarium3

Start typing and press Enter to search