مراسم میلاد مولی الموحدین علی علیه السلام در چین

  مراسم جشن میلاد پربرکت حضرت علی علیه السلام

و روز پدر

هیئت محبین اهلبیت (ع) در مسجد هاوپن گوانجو

Ali's Days

 مراسم جشن میلاد پربرکت مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام (روز پدر) در شهر گوانجو ، حسینیه مسجد هاوپن برگزار مى گردد. ان شاءالله با حضور خود و خانواده محترمتان از فیض معنوی آن بهره مند گردید. در ضمن پس از مراسم سر سفره کرم اهل البیت علیهم السلام میهمان هستیم.

این تصویر و متن آگهی دوستان عزیز هیئت محبین اهلبیت (ع) در گوانجو چین است.

اگر در این تاریخ در شهر گوانجو - چین هستید به آدرس مسجد هاوپن بروید و جمع صمیمی و مخلص هیئت محبین اهلبیت (ع) گوانجو را ببینید و از فیض شرکت در این مراسم جشن بهره مند شوید. مطمئن باشید شبهای بیادماندنی و با خاطره ای را برای خودتان در چین ثبت خواهید کرد.

آدرس مسجد هاوپن به زبان چینی برای آنهایی که برای اولین بار تشریف می برند بهتر است آدرس را به راننده تاکسی نشان دهند :    广州市人民南路大新路口濠畔街

یا در صورت نیاز و یا هماهنگی بیشتر و یا کمک می توانند با شماره تلفن ۱۳۵۵۶۰۴۹۶۴۴ تماس بگیرند.

هیئت محبین اهلبیت (ع) ایرانیان مومن و با خلوص ساکن گوانجو هستند که با مسلمانان بقیه کشورها دور هم جمع آمده و مراسم خوبی را تدارک دیده اند که همواره مورد توجه و علاقه شرکت کنندگان واقع شده است. این جمع منحصر بفرد و صمیمی در کشور چین و شهر گوانجو، محل خوبی است برای گذران یک شب بیاد ماندنی همراه با کسب فیض های معنوی . مطوئن باشید هیئت محبین اهل بیت (ع)  از مسافران وارد شده به این شهر به گرمی استقبال می کنند.

چینستان بنا به وظیفه خود همواره به اطلاع رسانی اخبار مراسم این هیئت کوشیده و همیشه برای همه مجریان مخلص این هیئت آرزوی سلامتی و موفقیت دارد.

اجرشان با سرور مردان دو عالم حضرت علی علیه السلام

التماس دعا

Start typing and press Enter to search