پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و دوره های چین

توسط امین

سالهاست که کشورهایی مثل آمریکا، کانادا و بسیاری کشورهای پیشرفته اروپایی افرادی را از سایر کشورها برای تحصیلات تکمیلی میزبان می شوند و امکاناتی را تحت عنوان بورسیه در اختیار این افراد قرار می‌دهند. در نگاه اول شاید این موضوع هزینه برای کشور مذکور به نظر برسد، اما واقعیت این است که پذیرش دانشجو ، میزبانی نخبگان و پشتیبانی و بهره مندی از تولید علم سودها و فوایدی بسیار بیشتر برای آن کشور به بار خواهد آورد. چین هم از چند سال گذشته از این فرصت استفاده کرده و هر ساله میزبان تعداد زیادی دانشجویان از کشورهای مختلف برای تحصیل در دانشگاه های چین می‌شود. بورسیه هم در اختیار این دانشجویان قرار می گیرد که با توجه به مقطع و رشته تحصیلی و شرایط کشور چین شرایط نسبتاً خوبی برای دانشجویان به وجود می آورد. به غیر از موضوع تحصیلات تکمیلی، دوره هایی در رابطه با زبان چینی و دوره های تخصصی دیگر نیز در کشور چین برگزار می شود، که بعضاً شرایط و آفر های مناسبی برای مخاطب ارائه می دهند. چینستان با ارتباطات گسترده خود در کشور چین توانایی گرفتن پذیرش این دانشگاه و دوره ها را برای افراد علاقه مند و واجد شرایط دارد.پذیرش دانشجو

پذیرش دانشجو در دانشگاه های چین

بسیاری از دانشگاه‌های چین در میان دانشگاه های خوب و سطح بالای دنیا دسته‌بندی می‌شوند. دانشگاه های چین دوره‌های تحصیلات تکمیلی را به زبان چینی و انگلیسی و در رشته های بسیار زیادی برای دانشجویان غیر چینی برگزار می‌کنند. معمولاً سه حالت بدون بورسیه، نیم فاند و فاند کامل برای این دوره ها وجود دارد. برخی از این دانشگاه‌ها در شهرهای بزرگ چین مثل پکن، شانگهای، گوانگجو و البته ووهان که به داشتن دانشگاه‌های متعدد بین المللی مشهور است هستند، قرار دارند. به غیر از هزینه تحصیل که در فاند کامل از دانشجوها گرفته نمی‌شود، امکانات دیگری مثل سهولت در گرفتن ویزا، بیمه سلامت، خوابگاه و ... در اختیار این افراد گذاشته می‌شود. جالب اینکه معمولاً پس از پایان تحصیل هم انتظار خاصی و یا اجباری برای انجام کاری یا پروژه ای از دانشجویان نیست. البته بسیاری از این افراد در خود دانشگاه‌ها یا صنایع چینی جذب و مشغول به کار می‌شوند.

پذیرش دانشجو در دانشگاه های چین

چنانچه مایلید برای تحصیلات تکمیلی در چین اقدام کنید با ما تماس بگیرید

دوره های زبان چینی

جذب دانشجو همیشه به خاطر تولید علم و جذب نخبگان نیست. دولت چین با هدف گسترش نفوذ زبان چینی و سهولت برقراری ارتباط مردم چین با سایر دنیا سعی دارد تا نفوذ زبان چینی را در دنیا افزایش دهد. زبان چینی از زبان های قدیمی و سخت دنیا محسوب می‌شود و در اکثر کشورها از جمله ایران آموزشگاه ها و دوره های زیادی برای آموزش این زبان وجود دارد که معمولاً نیاز به هزینه و زمان زیادی دارند.

دوره های زبان چینی
به تازگی دوره‌هایی در کشور چین با حمایت مراکز مختلف برگزار می‌شوند که علاقه‌مندان را از سراسر دنیا به مدت زمان چند ماه تا حداکثر یک سال برای آموزش زبان چینی جذب می کنند. این دوره‌ها در چین برگزار می‌شود و معمولاً حمایت‌های فوق‌العاده‌ای را شامل می‌شوند، مثل خوابگاه رایگان، هزینه تحصیل رایگان، ویزای یک ساله و ... .

چنانچه به یادگیری زبان چینی و شرکت در این دوره‌ها در کشور چین علاقه مند هستید با ما تماس بگیرید

ارسال دیدگاه

Start typing and press Enter to search