اطلاعات فوشان / Foshan information

فوشان Foshan در شمال رودخانه پرل در ۲۰ کیلومتری شهر گوانگجو در استان گواندونگ واقع شده است. این شهر از ۵ منطقه مهم و تجاری و اقتصادی (شونده Shunde  ، چان چنگ Chancheng ، نانهایی Nanhai ، گائومینگ Gaoming  ، سان شویی Sanshui) تشکیل شده است. شونده Shonde شهر مبل چین یکی از این مناطق بزرگ نزدیک فوشان است. همه این منطقه مملو از مراکز تولیدی و صنعتی بزرگ و شهرکها و مراکز فروش است . تمرکز صنایع مختلف در شهر فوشان این شهر را به یکی از قطب های مهم اقتصادی چین تبدیل کرده است. این شهر در شرق گوانجو و هنگ کنک و در جنوب ماکائو قرار دارد. سیستم حمل و نقل و ارتباطات جاده ای بگونه ای طراحی شده است که سهولت ترانزیت و کالا و مسافر بخوبی انجام میگیرد.

foshan-pearl-

این منطقه تاریخی مربوط به ۵۰۰۰ سال پیش است . علاوه بر این سه مجسمه بودا از زمان سلسله تانگ در این منطقه کشف شده است که جزو میراث گذشته در موزه نگهداری می شود. آب و هوای شهر فوشان معتدل و بارندگی در این شهر زیاد است. این منطقه سرسبز به سرزمین برنج و ماهی شهرت دارد و بخشی از مردم به کشاورزی و ماهیگیری مشغولند.

مردم منطقه فوشان در تاریخ به صنعتگران چینی و سرامیک شهرت دارند. بنابر این پیشینه تاریخی و تجارب طولانی بخش اعظم مردم منطقه فوشان به صنعت ساخت سرامیک و چینی بهداشتی اشتغال دارند. در واقع شهر فوشان قطب صنعت چینی و سرامیک چین است و این صنعت در این شهر رواج و رونق زیادی دارد. تجار و بازرگانان این شهر را بخوبی می شناسند و کارخانجات و تولیدکنندگان و عرضه و صدور این صنعت در این شهر متمرکز هستند.همه ساله نمایشگاههای صنعت ساختمان و کاشی و سرامیک در این شهر برگزار می کردد که توانسته مخاطبان زیادی را بخود جلب کند.

Ceramic. Foshan

فوشان سومین شهر استان گواندونگ ، در حال حاضر یکی از شهرهای مدرن و بنادر مهم چین است که توانسته در تجارت خارجی و صدور کالا از درجه خوبی برخوردار شود. آمار ورود گردشگران به این شهر زیاد است که البته بخش اعظم این مسافران را تجار و بازرگانان تشکیل می دهند.

جاذبه های گردشگری فوشان

مهمترین جاذبه های گردشگری شهر فوشان عبارتند از کوه فوشان ، معبد لوتوس ، کوره باستانی نان فانگ ، خانه نیاکان بروس لی ، معبد کوان یین نان هایی ، باغ چین تویی

kuan-yin-on-xiqiao-mountain-foshan-guangdong-china-marek-poplawski

خیابان تجاری زومیاوو Zumiao یکی از مهمترین محل و شلوغترین جای پر جاذبه شهر فوشان است. مراکز خرید ، فروشگاههای صنایع دستی و سوغات ، رستوران های معروف با خدمات متنوع و غذاهای دریایی و محلی ، کافه های متعدد ، چای خانه های سنتی را می توانید در این خیابان ببینید و لذت ببرید.

Start typing and press Enter to search