نام چین برای بسیاری از ایرانیان همواره با واردات انواع کالا همراه است. تفکر عام مردم اینست که ایران همواره کالاهای بسیاری از چین وارد می کند و در مقابل در زمینه صادرات به چین، فقط می تواند نفت و فرآورده های آن را به چین صادر کند. اما کشور عزیزمان ایران استعداد های فراوانی در تولید کالاهای گوناگون دارد و طبیعتا می تواند بسیاری از آن ها را به کشورهای دیگر از جمله چین صادر نماید.

البته همانند هر فعالیت اقتصادی دیگر، پیش از این کار بررسی های دقیق از بازار کشور مقصد، هزینه ها، مجوزهای لازمه و بسیاری چیزهای دیگر ضروریست.

بسیاری از محصولات و فرآورده های پتروشیمی، معدنی، غذایی و حتی خدمات می تواند به چین صادر شود و سود و ارز آوری فراوانی برای کشور به همراه داشته باشد. در ادامه به معرفی گسترده تر برخی از این محصولات می پردازیم.

  • فرآورده های نفتی-پتروشیمی: انواع نفت، انواع مشتقات نفتی، محصولات جانبی نفتی و پتروشیمی از جمله گوگردها، روان کننده ها، وکس ها، روغن ها، مواد اولیه رنگ ها و حلال ها
  • محصولات معدنی: سنگ معدن ها مانند سنگ آهن، آلومینیوم، مس و روی و محصولات جانبی سنگی برای کارهای ساختمانی و غیر ساختمانی
  • مواد غذایی: یکی از برتری های عمده مجموعه چینستان صادرات اکثر مواد غذایی از جمله شیلات، غلات، میوه های تازه، محصولات غذایی فرآوری شده و مواد اولیه غذایی است.
  • خدمات: همان طور که می دانید ورود گردشگر به یک کشور مصداق صادرات خدمات است. یکی از فعالیت های مجموعه هلدینگ چینستان در زمینه زمینه سازی و مدیریت ورود گردشگران چینی به ایران است.

مجموعه چینستان با تاسیس شرکتی با عنوان افق تجارت چینستان، خدمات بازرگانی دو جانبه با کشور چین در حوزه صادرات و واردات را به مخاطبین خود ارائه می کند. این شرکت به عنوان شخصیت حقوقی و رسمی چینستان در ایران، طبق قانون جدید تجارت با محوریت مدیریت صادرات تاسیس شد و هم اکنون عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران و انجمن علمی بازرگانی ایران است.

افق تجارت چینستان با به کارگیری تجارب و ارتباطات بیست ساله مجموعه چینستان، در رابطه با ایده های نوین در بازرگانی و بازاریابی در کشور چین آماده است تا خدمات زیر را به بازرگانان و واحد‌های تولیدی کشور ارائه کند.

خدمات بازرگانی چینستان - صادرات به چین

  • ارایه خدمات بازرگانی به ویژه صادرات به تولید کنندگان ایرانی (در غالب مدیریت صادرات)
  • ارایه اطلاعات و مشاوره های لازم برای هرگونه فعالیت تجاری با چین
  • انجام تحقیقات بازاریابی و شبکه فروش و توزیع در چین
  • فراهم کردن مقدمات حضور تولیدکنندگان برای عرضه توانمندی ها در رویدادها و نمایشگاه های چین

Start typing and press Enter to search