کتابهای رسمی نمایشگاه گوانگجو کانتون فیر

چینستان برای اولین بار در ایران اقدام به عرضه کتب رسمی اطلاعات شرکت کنندگان نمایشگاه بزرگ گوانگجو نموده است. این کتب که به تفکیک سه فاز نمایشگاه و صنایع شرکت کننده می باشد شامل اطلاعات همه غرفه های شرکت کننده در این رویداد عظیم تجاری و بازرگانی چین است. علاقه مندان با تهیه این کتابها به اطلاعات این شرکتها و تولیدکنندگان دستیابی پیدا خواهند نمود. اطلاعات این کتب که به زبان انگلیسی تدوین شده است شامل اسم شرکت، محل غرفه، آدرس شرکت، تلفن و فاکس، وب سایت و ایمیل شرکت است.


این کتابها همه ساله توسط خود برگزارکننده نمایشگاه کانتون گوانگجو بطور رسمی منتشر می شود. چینستان برای سهولت به دسترسی ایرانیان به این اطلاعات تعدادی محدود از این کاتالوگ ها را در اختیار علاقمندان قرار می دهد. عزیزان می توانند برای تهیه این کتب با کارشناسان مرکز اطلاعات جامع چین (چینستان) تماس حاصل نموده و با پرداخت مبلغ کتب این اطلاعات را بدست آورند.
برای اطلاع بیشتر علاقمندان تصاویر روی جلد این کتب به همراه اطلاعات تفکیکی صنایع شرکت کننده در هر فاز و صنعت در زیر آورده شده است. لطفا برای انتخاب به شرکتهای حاضر در هر فاز و کتاب که در روی هر جلد درج شده است توجه فرمایید تا در انتخاب دقت لازم رعایت شود.

توجه :
علاقمندان به داشتن کتب دوره های بعدی نمایشگاه می توانند با پرداخت پیشپرداخت سفارش کتابهای دوره بعد را قطعی کنند.
برای سفارشات با کارشناسان چینستان تماس حاصل فرمایید.

فاز اول:
۱- ساختمانی و عمرانی
۲- تولیدات صنعتی
۳- ابزار و سخت افزار
۴- وسایل نقلیه و لوازم یدکی
۵- کالاهای الکترونیکی و روشنایی

فاز دوم:
۶- کالاهای مصرفی
۷- هدایا
۸- دکوراسیون داخلی

فاز سوم:
۹- محصولات غذایی و سلامت
۱۰- نساجی و منسوجات خانگی
۱۱- کیف، کفش، محصولات اداری و بازآفرینی
۱۲- لباس

Here is a collection of places you can buy bitcoin online right now.

Start typing and press Enter to search