مشاوره هایی برای منفعت شما در سفرهای تجاری

xroads

مشاوره هایی برای منفعت شما در سفرهای تجاری چین

این مطالب و پیشنهادات بعد از سالها تجربه در طی سفرهای متعدد به شهرهای چین بدست آمده و از آزمون و خطاها گذشته تا بدست شما برسد. می گویند : تجربه پدر علم است. مسافران تجاری چین از یک سری نگرانی های خاصی برخوردارند ، بخصوص اگر برای اولین بار به چین سفر کرده باشد. نگران زمان است و ذهنشان درگیر کارها و برنامه های سفر است و اضطراب دارند موفقیت و دستآورد سفر را بیشتر کنند و ... و ... ودر بازگشت رهتوشه های سفر را به ارمغان آوردند. به همین دلیل این ذهن های آشفته نیاز به مشاور دارد، مشاوری با تجربه که صادقانه آنان را راهنمایی کرده، راه درست و کار درست را پیش پایش بگذارد. چینستان سعی و امید دارد با اینگونه مطالب نتایج سفر را پربارتر کند.

در اینگونه سفرها بویژه سفر چین، باید قبل از سفر اطلاعات و مشاوره هایی را بدست آورید تا کمی خود را نسبی با مسائلی که روبرو خواهید شد نزدیک کنید. سعی کنید از اطلاعات و مشاوره های موثق و خوب استفاده کرده و ابهامات خود را کمتر کنید. کسانی که یکی دو بار به چین رفته اند و در منطقه ای محدود برای یکی دو تا کار ، با چیزهایی روبرو شده اند از همه مسائل و موارد آگاهی کامل ندارند و ممکن است فقط اطلاعات ناقص بدست آمده را با مسائل و مشکلات و برداشت های شخصی خود ، به خورد شما بدهند. بنابراین حرف های آنها ممکن است حرفی باشد برای گوش دادن ولی از آزمون و خطاها نگذشته و کامل نیست . مربوط به خودشان و کارشان بوده و نهایتا سلیقه ایست ، مواظب باشید. آنها را با تامل و تفکر استفاده کنید. سعی کنید از مشورت افراد و یا مراکز موثق و باتجربه استفاده کنید و هر حرفی را نپذیرید.

اگر برگزار کننده و مجری تور خوبی را برای سفرتان انتخاب کرده باشید، می توانید از ایده ها و راهنمایی های خوب آن در سفر چین بهره مند باشید. تجربه میانبرهای موثری در این سفر پر پیچ و تاب است و چالش های سفر را کم می کند و آرامش و موفقیت های نسبی به همراه دارد.

Business trips

سعی کنید برنامه سفر تدوین کنید تا از اتلاف وقت و هزینه حتی الامکان دوری جسته با تمرکز مدیریت زمان کرده باشید و هر کاری را در زمان مناسب خودش انجام داده باشید . برنامه های روزانه را طوری تدوین کنید که در طول روز (از صبح تا عصر) به کارهای تجاری مانند نمایشگاه ، جلسات ، پیگیری های اداری ، شرکت ها ، بازدید از کارخانجات و مراکز تولیدی و کارهای اجرایی مرتبط و ... بپردازید و عصر به بعد را به خرید شخصی و تفریحات و سرگرمی ها و استراحت و اینجور کارها اختصاص دهید. این زمان در چین مناسب ترین وقت برای استفاده از بازارها و مراکز خرید و خیابانهای توریستی و رستورانها و مراکز تفریحی است. (برای کسب اطلاعات لازم به صفحات و لینک های مربوطه مراجعه کنید) بدین ترتیب روزها و شب هایتان را به بهترین شکل ممکن استفاده کرده اید و لذت و منفعت خواهید برد. مواظب باشید در این گونه سفرها خستگی مفرط ، عدم تغذیه درست و مناسب ، عدم استراحت لازم و آلودگی هوا در  بعضی از شهرهای جنوبی و ساحلی چین باعث خواهد شد بدنتان ضعیف شده سرما بخورید. به تک تک این موضوعات در جای خود فکر کنید و نگذارید بیماری کوچکی مثل سرماخوردگی ، تب و لرز و بی حوصلگی مدت کوتاه سفر شما را کوتاهتر و بی نتیجه کند.

شهر های تجاری و بزرگ چین از ترافیک صبحگاهی برخوردارند. صبح ها زود از خواب بیدار شده برنامه های خود را مرور و مدیریت کنید. طوری برنامه را پیش ببرید که صبحانه را بخوبی خورده که ساعت ۹ صبح در محل شروع قرار یا نمایشگاه و شرکت و ... حضور داشته باشید نه اینکه تازه ۱۰ دنبال خوردن صبحانه باشید و ۱۱ تا ۱۲ در تاکسی و دنبال آدرس و ... . اگر کمی توجیه باشید و کمی ااطلاعات بدست آورید در شهرهای شلوغ چین مترو وسیله ای مقرون به صرفه از جهت زمان و هزینه است.

بعد از فعالیت های تجاری و نمایشگاهی خسته کننده ، عصر کمی استراحت کنید. با یک دوش و خوردن چایی و استراحت کوتاه انرژی خود را بازیابی کرده ، به برنامه های تفریحی و شخصی فکر کنید. بگذارید اعصاب و روان و بدنتان آرام باشد تا فردا دوباره بتوانید به کارهایتان بدرستی رسیدگی کنید. بازارهای جذاب و دیدنی این شهرها گزینه بسیار خوبی هستند. هم خرید شخصی و سوغات ، هم گردش است و تفریح ، و هم محلی ایست برای انتخاب غذا و نوشیدنی و قرارهای دوستانه و خلاصه نیازهای فردی و ... (برای اطلاعات بازارها و خیابان های توریستی به صفحات اطلاعات شهرها و اطلاعات مفید که برایتان آماده کرده ایم مراجعه کنید)

سعی کنید برای سفر به چین از خطوط هوایی و ایرلاین هایی استفاده کنید که سفرهای داخلی شما را در شهرهای چین کمتر و کوتاهتر کند. به گونه ای برنامه ریزی کنید که شهر مورد نظرتان در مسیر رفت یا برگشت باشد تا از هزینه و طول سفر و خستگی شما بکاهد و منفعت شما کسب شود. برای سفر به چین و خرید پکیج های تور ، از آزانس هایی استفاده کنید که تجربه برگزاری موفق داشته اند. به چربزبانی کارمندان فروش دقت نکنید. با دقت برگزار کنندگان تور ها را انتخاب کنید.

سعی کنید بر خودتان مسلط باشید . از تشویش و نگرانی و اضطراب و سردرگمی و ... پرهیز کنید. این اشکالات فکری و روحی تمرکز را بهم زده و گاها باعث برهم زدن برنامه و کارهایتان می شود. کیف و وسایلتان را جا می گذارید . دوربین و لپ تاپتان ، موبایل و مدارکتان را گم می کنید و راه و آدرس ها را اشتباه می روید و ... در نهایت کلاه سرتان می گذارند و .... مسائل دیگر ... این چیزها زاییده فکر در هم و برهم و آشفته است . تمرکز کنید و توکلتان به خدا باشد و آرامش خود را حفظ کنید.

در آخر توجه شما را به مطالب اطلاعات قبل از سفر و اطلاعات حین سفر در صفحات و لینک های مربوطه جلب می کنیم . حتما از خواندن مطالب این صفحات پی خواهید برد که ما به بهینه سازی و افزایش منافع این سفرها می اندیشیم، پس ما را از نظرات و تجربیات خود که قطعا به تکمیل این مطالب می افزاید دریغ نفرمایید . با تشکر فراوان. موفقیت همه را در سفرها خواستاریم.

ما آماده دادن اطلاعات و مشاوره های لازم به شما هستیم. کارشناسان باتجربه چینستان سالها راههای مختلف را گذرانده اند و صاحب ایده های خوبی برای ارائه به شما هستند.

چینستان

مرکز اطلاعات چین

Start typing and press Enter to search