استفاده شما از وب سایت مرکز اطلاعات جامع چین (چینستان) به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این صفحه می باشد.

در ادامه محتویات این صفحه منظور از "چینستان"، "وب سایت مرکز اطلاعات جامع چین (چینستان)" به آدرس اینترنتی chinestan.com می باشد.

محتویات این صفحه در هر زمانی قابل تغییر است و این حق برای "چینستان" محفوظ بوده که بدون اطلاع و هماهنگی قبلی، اقدام به، به روزرسانی و یا تغییر در محتوای این صفحه کند.

۱ - خدمات و محتویات وب سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی داشته و هیچ فرد حقیقی، حقوقی یا وب سایتی به هیچ عنوان نمی تواند از اطلاعات موجود در وب سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در وب سایت خود استفاده کند. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت جهت مقاصد تجاری حتما باید از قبل ما را مطلع ساخته و با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات "چینستان" برای وب سایت ها و وبلاگ های شخصی با ذکر منبع و آدرس وب سایت مجاز است.
۲ - اطلاعات موجود در "چینستان" از منابع معتبر و مرتبط جمع آوری و در وب سایت قرار داده شده است. ممکن است این اطلاعات در مواردی غیر دقیق یا دارای خطاهای نگارشی باشد. "چینستان" مسئولیتی را در قبال اطلاعات ارائه شده بر عهده نداشته و به طور مداوم اطلاعات و محتویات وب سایت را به روز خواهد کرد.
۳ - شما به چینستان اطمینان می دهید که از این وب سایت برای رسیدن به مقاصدی که بر خلاف شرایط استفاده از "چینستان" می باشد استفاده نخواهید کرد. شما از "چینستان" به گونه ای که باعث آسیب دیدن، از کار انداختن یا معیوب ساختن وب سایت شود استفاده نخواهید کرد. همچنین شما مجاز به تلاش برای دسترسی به اطلاعات، محتویات یا ورودی هایی که عمداً به طور متعارف در دسترس قرار نگرفته یا از طریق صفحات سایت ارائه نشده اند نیستید.
۴ - "چینستان" ممکن است دارای لینک هایی به وب سایت های دیگر باشد. ممکن است این وب سایت ها تحت کنترل چینستان نباشند و چینستان هیچگونه مسئولیتی در قبال محتویات این وب سایتها ندارد. "چینستان" این لینک ها را برای سهولت شما فراهم کرده و وجود هر یک از این لینک ها به معنای تائید یا هر نوع ارتباط ما با اداره کنندگان سایر وب سایت ها نمی باشد.
۵ - "چینستان" هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحات وب سایت خود و یا لینک های مرده نمی پذیرد. سرویس های وب سایت «آنگونه که هست» ارائه می شوند و "چینستان" تحت هیچ شرایطی مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد وب سایت را که می تواند ناشی از مشکلات اینترنتی، نیروی انسانی، عوامل طبیعی، خرابی تجهیزات کامپیوتری، مخابراتی و غیره باشد بر عهده ندارد.
۶ - این توافق نامه تحت قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران مقرر گشته و به معنای توافق کامل کاربر با شرایط استفاده از "چینستان" خواهد بود و جایگزین کلیه توافقات قبلی یا جاری محسوب می شود.
۷ - هر کاربر حقیقی یا حقوقی حق دارد صرفا یک حساب کاربری در "چینستان" ایجاد نماید. بدیهی است ایجاد بیش از یک حساب کاربری به عنوان تخلف محسوب خواهد شد و این حق برای "چینستان" محفوظ است که در هر زمان و بدون اطلاع قبلی اقدام به مسدود کردن حساب های کاربری جعلی یا تکراری نماید.

تعهدات فروشنده و خریدار

فروشنده = مرکز اطلاعات جامع چین (چینستان) به آدرس اینترنتی : chinestan.com
خریدار = شخص حقیقی یا حقوقی ارسال کننده فرم سفارش خرید

١ - فروشنده متعهد می گردد از اطلاعات شخصی و فردی خریدار، در حد اختیار و توان مراقبت کرده و این اطلاعات را کاملاً محرمانه تلقی نماید و به هیچ فرد حقیقی و یا حقوقی مگر با مجوز رسمی و قانونی ارائه نکند.
٢ - فروشنده موظف است اطلاعات دقیق و کامل را در اختیار خریدار قرار دهد.
٣ - فروشنده موظف است خدمات و اطلاعات مورد سفارش را مطابق با آنچه توافق شده طبق شرایط برای خریدار ارسال کند. در صورت ارسال مواردی با استفاده از شبکه پستی کشور، چینستان مسئولیتی در قبال آسیب دیدن محصول به دلیل جا به جایی نادرست توسط شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ندارد.

استفاده از اطلاعات شخصی شما

"چینستان" فهرست مشتریان یا اعضای خود را به اشخاص ثالث نمی فروشد و امکان دارد گاه به گاه، از طرف شرکای تجاری خود برای اطلاع رسانی در مورد پیشنهاداتی که ممکن است مورد علاقه شما باشد با شما تماس بگیرد. در این حالت، اطلاعات منحصر به فرد شما نظیر نام، تلفن، آدرس، Email و ... به اشخاص و طرفین خارجی واگذار نمی شود.
"چینستان" صفحاتی را که بازدیدکنندگان سایت مشاهده می کنند ردیابی می کند تا به این ترتیب، تعیین کند چه سرویس هایی از بیشترین محبوبیت برخوردار هستند. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

ارتباط مستقیم با کاربران

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی chinestan.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال Email از طرف آدرس های رسمی و تایید شده در وب سایت و یا تماس تلفنی مستقیم، با شما تماس نمی گیریم.
برای تماس با "چینستان"، فقط روش ها و آدرس های ایمیل ذکر شده در بخش تماس با ما مجاز می باشند. اگر می خواهید برای ما پیامی بفرستید فقط به این آدرس ها ایمیل ارسال کنید.

"چینستان" از شنیدن هر گونه نظرات شما نسبت به سیاست حفظ حریم شخصی استقبال می کند. ما نهایت تلاش خود در رفع ابهامات و نواقص یا حل مشکلات را در حد توانمان به کار خواهیم گرفت.

Start typing and press Enter to search