مشکل / سوال: در صفحات چینستان همه مطلب نمایش داده نمیشود و با پیغام نیاز به عضویت روبرو میشوم.

جواب / راه حل: مطالعه اکثر مطالب چینستان فقط برای کاربران این سایت مقدور است. این تصمیم با توجه به تصمیم مدیران سایت و خط مشی ارتباط با مخاطبان اتخاذ شده است. چنانچه علاقه مندید می توانید در صفحه "درباره ما" در مورد چینستان و اهداف و رویکردها بیشتر مطالعه کنید. ثبت نام در چینستان با تکمیل یک فرم و به سادگی انجام می پذیرد. باتوجه به خودکار بودن این مراحل این عضویت زمان زیادی از شما نمیگیرد و چنانچه خود را از مخاطبین چینستان میدانید به شما توصیه می کنیم تا چند دقیقه از وقت خود را به این موضوع اختصاص دهید. مطمئنا پشیمان نخواهید شد.

مشکل / سوال: پس از تکمیل فرم ثبت نام ایمیلی برای من ارسال نشده است.

جواب / راه حل: پس از ثبت نام سایت به طور خودکار ایمیلی به آدرسی که در فرم وارد کرده اید می فرستد. اگر ایمیلی در صندوق ورودی ایمیل خود از چینستان نمیبینید دو مشکل احتمالی وجود دارد:

الف- سرویس دهنده ایمیل شده به اشتباه ایمیل چینستان را به عنوان هرزنامه یا spam یا balk تشخیص داده و آنرا در صندوق هرزنامه قرار داده. لطفا صندوق اسپم یا هرزنامه یا بالک خود را بررسی کنید و اگر ایمیل چینستان را مشاهده کردید، آنرا به صندوق ورودی خود انتقال دهید. این کار از طریق گزینه not spam میسر است.

ب- آدرس ایمیل خود را به درستی در فرم وارد نکرده اید. در این صورت یک بار دیگر تکمیل فرم را امتحان کنید. اگر ایمیل شما پذیرفته شده یعنی قبلا به صورتی نادرست وارد شده بود و  مدیران سایت بعدا ثبت نام دفعه اول را پاک خواهند کرد.

مشکل / سوال: در صفحاتی از سایت چینستان بعضی کلمات و حروف به درستی نشان داده نمی شوند.

جواب / راه حل: با توجه به موضوع و زمینه فعالیت چینستان در برخی صفحات کلمات یا جملاتی به زبان چینی وجود دارند که با توجه به اینکه اکثر کاربران ایرانی در سیستم رایانه خود زبان چینی را نصب نکرده اند این کلمات و حروف به درستی نمایش داده نمی شوند. می توانید برای سیستم عامل خود (ویندوز، لینوکس، اندروید یا ... ) زبان چینی را علاوه بر انگلیسی و فارسی نصب کنید و رایانه خود را رستارت کنید.

چنانچه موارد دیگری برای سوال برخورد کردید برایمان بفرستید تا پاسخگو باشیم.

از توجه و عنایت شما سپاسگزاریم

تیم فنی چینستان

Start typing and press Enter to search