گزارش تور بازدید از نمایشگاه بین المللی دو سالانه برق قدرت شانگهای

G5 Shanghai Faif

گزارش تور بازدید از نمایشگاه بین المللی دو سالانه برق قدرت شانگهای ۲۹ تا ۳۱ شهریور ۹۰

بازدید از شش نمایشگاه همزمان

EPower 2010 Shanghai     20 – ۲۲ Sebtember 2011

Electrical Shanghai

Shanghai International Road Lamp Patio Lamp & Outdoor Lighting Fair

International Exhibition on Electric Power Automation Equipment & Technology

International Road Lamp, Patio Lamp & Outdoor Lighting Fair

Shanghai International Petroleum & Petrochemical

تور ویژه ۳۲ نفر از مدیران و کارشناسان انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع برق کشور

۸ روز شهرهای شانگهای و پکن با پرواز مستقیم ماهان تهران به شانگهای و پرواز داخلی چین به پکن
چهار شب شانگهای اقامت در هتل پنج ستاره رامادا پلازا در مرکز تجاری شهر و بازدید از مجموعه کاخ و بازار یویوان و منطقه باند ، بازدید از برج تلویونی ستاره شرق شانگهای و موزه تاریخ تمدن ، کارخانه ابریشم و مراکز خرید همراه با برنامه های جانبی و ناهار در رستورانهای اسلامی

و در آخر برنامه بازدید از شهر بسیار زیبای هانگژو و بازدید از دریاچه غربی و قایق سواری روی آن ، باغ گلها ، بزرگترین معبد بوداییان و مزارع و کارخانجات تولید چایی و خیابان توریستی هانگژو برنامه ریزی شد که یک روز پرخاطره ای را برای گروه به ثبت رساند.

Pek G5

سه شب پکن اقامت در هتل پنج ستاره کرون پلازا در مرکز شهر همراه با بازدید های مراکز دیدنی پکن میدان تیان آن من و مجموعه کاخ های شهر ممنوعه ، کاخ تابستانی پادشاه ، مرکز طب و داروهای سنتی چین ، دیوار بزرگ چین و کارخانه مروارید و مراکز خرید در پکن همراه با ناهار در رستوران ایرانی و مسلمانان چین

بازدید تخصصی از شش نمایشگاه همزمان در حال برگزاری مربوط به صنعت برق و تجهیزات وابسته. با هماهنگی هایی که مجریان تور از ایران با برگزار کنندگان نمایشگاه صنعت برق چین انجام داده بودند برنامه ها بسیار منظم برگزار شد. صبح روز افتتاحیه نمایشگاه ، مدیران بخش بین الملل نمایشگاه برق شانگهای استقبال بسیار گرمی از گروه مدیران برق ایران انجام دادند. برگزار کننده با چاپ بنر خوش آمد گویی ویژه گروه ایرانی و ایجاد لاین VIP  برای گروه و پذیرایی در دفتر مهمانان خارجی نمایشگاه و تقدیم هدایا و اطلاعات و کتب نمایشگاه دیدار بسیار موثری را تدارک دیده بود که مورد تقدیر و رضایت بازدیدکنندگان قرار گرفت.

G5 lang fang

به دلیل هماهنگی از قبل با یکی از شرکت های مطرح چینی که در زمینه ساخت خانه های هوشمند و اتوماسین و ساخت مراکز دیسپاچینگ برق دارای تخصص و تجربه بود یک بازدید مرتبط با حوزه تخصصی گروه تدوین و در برنامه قرار گرفت. با دعوت مدیران کمپانی چینی ، تدارک دیدار از مرکز دیسپاچینگ منطقه لانگ فانگ در ۱۰۰ کیلومتری پکن و بازدید از نمونه ساخته شده از خانه های هوشمند در یک مجتمع مسکونی منطقه برنامه ریزی شد که این برنامه برای مدیران ایرانی گروه و متخصصان بسیار موثر و مورد توجه قرار گرفت.

یاد و خاطره همه عزیزان همواره در خاطره ها جاودانه است.

چینستان از همه مدیران این گروه بخاطر همکاری خوبشان تشکر و قدردانی می نماید.

Start typing and press Enter to search