گزارش تور بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق و روشنایی گوانجو

G1 pazhou Compelex

۱۱ – گزارش تور بازدید از چهاردهمین نمایشگاه بین المللی برق و روشنایی گوانجو – ۱۹ تا ۲۲ خرداد ۱۳۸۸

و نمایشگاه تکنولوژی های برق ساختمان (دو نمایشگاه همزمان)

Guangzhou International Lighting Exhibition     ۹ - ۱۲ June 2009

Guangzhou Electrical Building Technology

ویژه ۲۵ نفر از مدیران و متخصصان انجمن صنفی کارفرمایی شرکتهای توزیع برق کشور

۷ روز شهرهای پکن و گوانجو ، خرداد ۱۳۸۸ با پرواز مستقیم چاینا ساترن به شهر ارومچی و سپس با پرواز داخلی چین به گوانجو

G1 Summer Palace

چهار شب اقامت در هتل پنج ستاره دونگ فانگ در مرکز شهر گوانجو و بازدید از نمایشگاه برق و روشنایی و نمایشگاه تکنولوژی برق ساختمان همراه با برنامه بیادماندنی کشتی سواری روی رودخانه گوانجو با برنامه های جانبی و سپس شام در رستوران عربی هزار و یک شب و بازدید از مراکز خرید شهر و برنامه های متعدد دیگر.

G1 Great Waii

سه شب اقامت در هتل پنج ستاره بین المللی مارکوپولو پکن و چهار روز گشت از مراکز دیدنی شهر پکن میدان تیان آن من و مجموعه کاخهای شهر ممنوعه و کاخ تابستانی پادشاه ، کارخانه مروارید و ابریشم ، دیوار بزرگ چین ، مرکز طب سنتی چین و مراکز خرید در پکن همراه با ناهار در رستوران های اسلامی

G1 Iranian Embassy.

خاطره ای بیاد ماندنی از این سفر :

ساعات آخرین اخذ رای انتخابات ۸۸ بود که پرواز داخلی گروه به شهر پکن رسید و دوستان با همان شور که همه مردم ایران بود علاقه مند دادن رای بودند. یادم می آید توی اتوبوس بودیم برای رفتن به محل اقامت که زنگ زدم سفارت ایران در پکن و از آنها خواستم که آدرس را به راننده چینی گروه تفهیم کنند و کمی صبر تا من گروه را به سفارت برسانم. ساعت آخر رای گیری بود و شهر شلوغ پکن و ترافیک و دوری راه ، ولی لطف دوستان عزیزم در سفارت و اشتیاق همسفرانم در این کار باعث شد یکی از ماندگار ترین خاطراتمان در دیدار از سفارت زیبا و با ابهت ایران در پکن آنهم در روز انتخابات رقم بخورد.

و همزمان دیدار سفیر وقت ایران در پکن تقدیر شد و جناب آقای منصوری هم لطف داشتند چند دقیقه در جمع ما حضور پیدا کنند که در همینجا بر خود لازم میدانیم از همه کارمندان خوب سفارت جمهوری اسلامی ایران در پکن و رایزن فرهنگی و مدیران وقت و ایشان کمال تشکر را داشته باشیم.

G1 Iranian Embassy

چینستان از همه عزیزان همسفر در این گروه ، بویژه بزرگوارانی که هنوز بعد از این همه سال ارتباط با ما قطع نکرده اند و با ارسال ایمیل و پیامک به ما لطف دارند و یاد آور خاطرات شیرین این سفر می شوند کمال سپاسگزاری را داریم.

Start typing and press Enter to search