جنگل سنگی شیلین کانمینگ / Kunming Shilin Stone Forest

stone-forest

جنگل سنگی شیلین Shilin Stone Forest یکی از مهمترین مراکز دیدنی شهر کانمینگ در استان یوننان چین و یک ویژگی برجسته و منحصر بفرد این شهر است. جنگل سنگی شیلین یک پارک سنگی بزرک با جاذبه های شگفت انگیز و غیر قابل تصور برای گردشگران و فرصتی بی نظیر برای صنعت توریسم کانمینگ است. این پارک با مساحت ۴۰۰ کیلومتر مربع باقی مانده از سلسله مینگ (سالهای ۱۳۶۸ تا ۱۶۴۴) است.

shilin stone forest2

در ضرب المثل های محلی نقل شده است هر کسی کانمینگ را بدون دیدن این جنگل سنگی ترک کند وقت خود را تلف کرده است. این جنگل مهیج در ۱۲۰ کیلومتری شهر کانمینگ (سه ساعت فاصله زمانی) واقع شده است. پارک سنگی شیلین از دو بخش سنگ های بزرگ و کوچک تشکیل شده است.

جنگل سنگی شیلین یکی از شگفت انگیز ترین پارک سنگی جهان است که در نوع خود بی نظیر است. بازدیدکنندگان در این پارک سنگی شاهکارهای سنگ طبیعی جهان را خواهند دید که با افسون به هم پیچیده و مناظر باشکوه و اشکال بی نظیری خلق کرده اند. چشم اندازهایی از نقاشی با سنگ از گیاهان ، حیوانات و حتی انسانها و اشیاء که در زیر نور آفتاب زیبایی خاصی پیدا کرده اند و گردشگران را به حیرت وامیدارند.

shilin stone forest1

در این جنگل زیبای انبوه از سنگ چند غار ، رودخانه ، دریاچه و شگفتی های زیرزمینی دیگر وجود دارد که بر زیبایی و تنوع این پار بزرگ افزوده است. در رودخانه هاو دریاچه های زیر زمینی و غارها انواع استلاگمیت ها ومناظر ویژه ای را می شود دید که از شگفتی های طبیعی جهان خلقت است.  باستان شناسان و زمین شناسان اعلام کرده اند در ۲۷۰ میلیون سال پیش این منطقه بخش وسیعی از دریا بوده است که با گذشت زمان خشک و بیه این صورت درآمده است.

در کنار این همه شگفتی و حیرت امکانات جانبی مثل باغ های زیبا و پارک های فضای سبز ، بازارچه خرید ، رستوران و سرویس های جانبی وجود دارد. این مجموعه ساعت ۹ صبح تا ۶ بعدازظهر برای بازدید علاقه مندان باز است.

 Kunming_Stone_Forest_entrance

Start typing and press Enter to search