دره شادی شنزن / shenzhen happy valley

دره شاد شنزن، یکی از بزرگ ترین پارک های تفریحی است که در سال ۱۹۹۸ در منطقه نانشان، شنزن استان گوانگدونگ چین افتتاح شد. مساحت این پارک بالغ بر ۳۵۰۰۰۰ مترمربع می باشد که به ۹ ناحیه مختلف تقسیم شده است.

در ابتدا میدان اسپانیایی با موضوع جنگ های مدیترانه ای اسپانیا و دست آوردهای آنان که مردم در بدو ورود به پارک با آن مواجه می­شوند. با حرکت به سمت جنوب، شهر کارتونی با موضوع داستان های افسانه ای مشاهده می شود. در تئاتر کارتونی، هر روز بسیاری از فیلم های جالب نمایش داده می شود و عمارت شاهزاده، برای بچه ها خانه ای از رویاها فراهم می کند.

ماجراجویی با جنگل های متراکم و گل های زیبا، در شرق شهر کارتونی وجود دارد. پرتاب فضایی، شما را به مدت ۸/۱ ثانیه تا ۶۰ متر بالا می برد و سپس مانند قطره آبی رها می کند.

شهر معادن طلا، با موضوع فرار از سیل در قطار معدن طلا که بر اساس یک شهر معدن سیل زده کوچک در شمال امریکا شبیه سازی شده و مردم می توانند فرار هیجان انگیز از یک سیل در معدن طلا را تجربه کنند.جنگل های مرموز شانگری-لا، تصویری از ماه آبی، با کوه ها، غارها، آبشارها، خرس ها، گربه ها و بسیاری از حیوانات دیگر می باشد.

ساحل تابش آفتاب، با اجرا نمایش توسط بازیگران، و ورزش های ساحلی، تجربه یک روز آفتابی در ساحل را فراهم می کند.خلیج طوفان، جالب ترین مکان در این پارک است که یک روستای کوچک ماهیگیری است. مردم می توانند در آن "چتربازی" را با بالاترین سقوط در جهان امتحان کنند. علاوه بر این، با حرکت دورانی آنها را به آسمان بالا می برد و پس از آن ناگهان رها می کند.

پارک آبی پلایا مایا که تنها از اول ماه می تا هفتم اکتبر باز است، بر اساس فرهنگ مرموز مایا و زیبایی مناظر و آب و هوای آن به مردم، جهان باستانی فوق العاده ای را نشان می دهد. در این پارک، مردم می توانند تمدن طولانی مدت مایان و حس هیجان انگیز یک جهان ابتدایی و ویرانگر را تجربه کنند. ساختمان ها و مجسمه ها همه به سبک های معماری مایان هستند.در این پارک، دیدن فیلم های چهار بعدی علاوه بر بازی های هیجان انگیز، تجربه کاملا متفاوتی برای مردم فراهم می کند.

در روز، مردم می توانند از جنگل های متراکم پر از مارمولک های بزرگ، تمساح ها و طوطی ها لذت ببرند. همچنین در شب، اجرای رقص های وحشیانه و تند قبایل خارجی، محیط اطراف آب را گرم می کند.

در این پارک انواع نمایش ها مانند شعبده بازی، آکروبات و ورزش های خاص و … اجرا می شود. انواع و اقسام بازی ها متناسب با هر ذائقه ای در این پارک وجود دارد و گردشگران تور چین می توانند در هر برهه از زمان به این پارک رفته و از سرگرمی های این پارک زیبا بهره ببرند و لحظات خوبی را سپری کنند. خدمات کامل برای بازدیدکنندگان ارائه می شود. تفریحات و نقاط دیدنی، هتل ها، مغازه ها و رستوران ها همیشه آماده ارائه خدمات هستند.

Start typing and press Enter to search