اطلاعات دونگ گوان / Dongguan information

دونگ گوان Dongguan جنوب استان گوانگ دونگ Guangdong و شرق دلتای رودخانه مروارید است. این شهر در ۵۰ کیلومتری جنوب گوانگجو و ۹۰ کیلومتری شمال شنزن و در نزدیگی هنگ کنگ و ماکائو است. مساحت این شهر ۲۵۰۰ کیلومتر مربع و شامل ۲۴ شهر و ۴ دهستان است و جمعیت این منطقه ۷٫۵ میلیون نفر است. دونگ گوان در یک منطقه استراتژیک جغرافیای اقتصادی واقع شده است. شهر دونگوان نقش مهم ارتباطی بین این چند شهر مهم را ایفا می کند و اطراف آن را کارخانجات تولیدی و شهرک های صنعتی و مسکونی کارگران احاطه کرده است.

تاریخ کهن و پیشینه این منطقه به عصر نوسنگی و زمان جنگ تریاک مربوط است. جنگ معروف تریاک و داستانهای سوزاندن تریاک در ۱۵۰ سال پیش در این شهر رخ داده است. بخشهایی از سازه های تاریخی آن دوران به عنوان آثار تاریخی مرمت و نگهداری و بازسازی شده و مورد بازدید گردشگران و علاقمندان قرار می گیرد.

این شهر مانند اکثر شهرهای چین دستخوش تحول چشمگیر و توسعه بوده و بعد از عصر اصلاحات به یک شهر مهم در زمینه صنعت و تجارت تبدیل گشته است. دونگ گوان خیلی سریع ساخته شد و جایگاهی مهم در سطح بین المللی پیدا کرد.

جاذبه های دونگ گوان

  • موزه جنگ تریاک
  • باغ کیوان Keyuan
  • باغ یوگشیان Yuxian

دونگ گوان به دلیل قرار گرفتن در نطقه ای استراتژیک مسافران زیادی از دریا و هوا و زمین دارد. استعداد خوب اقامتی و هتل های خوب ستاره دار و مجلل با امتیازات و خدمات مطلوب از امتیازات این شهر است. دونگ گوان شهری سرسبز در نزدیکی دریا پر از مزارع و کشتزارهای میوه و سیفی جات و محصولات متنوع کشاورزی است. موز ، اناناس ، و میوه های استوایی چین Longan  ، litchi و سبزیجات بسیار متنوع از محصولات این منطقه است. قرار گرفتن در ساحلی به طول  ۱۱۵ کیلومتر کنار دریا باعث شده است ماهی و محصولات دریایی متنوع از فرصت ها و مزیت های این شهر زیبا باشد.

Start typing and press Enter to search