سیرک بین المللی گوانگجو / Chimelong International Circus

Chimelong International Circus 8

اگر فرصت کردید از سیرک بین المللی گوانگجو دیدن کرده و شبی تاثیرگذار و بیادماندنی در خاطره های خود ثبت کنید. شاید دیگر چنین فرصتی در جای دیگری از دنیا کمتر بدست آورید. این سیرک در منطقه تفریحی و سرسبز پان یو Panyu واقع شده است. در این مجموعه گردشگری و تفریحی بسیار بزرگ پارک پردیس ، پارک آبی ، پارک بازی ، پارک سافاری و باغ وحش ، پارک کرکدیل ها ، معبد ، هتل و چندین مرکز و پارک دیدنی دیگر وجود دارد.

chimelong-international-circus

شروع این برنامه متنوع که با هنرمندی چندین هنرمند معروف خارجی و چینی اجرا می شود ساعت ۷ بعدازظهر است ولی شما برنامه ریزی کنید زودتر بروید. که هم بلیط تهیه کرده باشید و هم محل حضورتان را پیدا کنید. چون محیط سیرک دیدنی است، فروشگاهها ، رستوران ها و کافی شاپ های زیبا و محل های استراحت طوری طراحی شده اند که بتوانید ساعتی را بگذرانید و از عجله های بی مورد و استرس بکاهید. سعی کنید از صندلی های جلو بلیط تهیه کنید که البته شاید کمی گرانتر باشند.

Chimelong International Circus 13

سالن سیرک بین المللی گوانگجو یکی از بزرگترین سالن های اجرا در چین است و تیم اجرای این سیرک یکی از بهترین مجریان سیرک در جهانند. از در و دیوار و سقف این سیرک در برنامه های متنوع استفاده می شود و شما نهایت ابتکار و نوآوری را در اجرای برنامه ها خواهید دید و شبی مفرح و خاطره انگیزی خواهید داشت. در سیرک بین المللی گوانگجو ازبهترین امکانات و جدیدترین تجهیرات پیشرفته استفاده شده که با هنرهای فردی آمیخته شده و شما را به حیرت وا می دارد.  تنوع ، خلاقیت و ابداع جلوه های ویژه ، امکانات پیشرفته سمعی و بصری ، هنرمندی تیم اجرا و حرکات آکروباتیک ، انسجام عوامل و ایجاد فضایی شاد همراه با هیجان رمز موفقیت این سیرک بزرگ است.

Start typing and press Enter to search