صنعت اسباب بازی در شانتو - چین

شهر شانتو شهری پیشرفته در ساحل شرقی استان گواندونگ چین است. این شهر با جمعیت ۵۳۹۱۰۲۸ و مساحت ۲۰۶۴ کیلومترمربع اقتصادی کاملا پویا و مستقل دارد. فعالیت اقتصادی عمده این شهر در صنایع پلاستیک، پوشاک و اسباب بازی است. صنعت پیشرو در صادارت شهر شانتو، صنعت اسباب بازی است. صادرات اسباب بازی در شانتو، سالانه به ۴۰۰ میلیون دلار می رسد.

اسباب بازی در شانتو

فروشگاه های بزرگ اسباب بازی در شهر شانتو به تعداد زیاد به چشم می خورد. اما اگر شما قصد خرید عمده این محصول را دارید، باید از ۸ مجموعه فروشگاهی اسباب بازی که به صورت نمایشگاه دائمی درآمده اند، دیدن کنید.

در ادامه ۸ نمایشگاه دائمی اسباب بازی شهر شانتو که منابع اصلی خرید این محصولات در این شهر هستند، معرفی می شود.

سالن نمایشگاهی CBH

این مجموعه در سال ۲۰۱۷ افتتاح شده است و ظاهری لوکس با دکوراسیونی زیبا دارد. مساحت کلی آن به ۱۳۰۰۰ مترمربع می رسد. عمده محصولات اسباب بازی این نمایشگاه با کیفیت بالا و دارای بسته بندی خوبی هستند. این محصولات به گونه ای بسته بندی می شوند که شما بتوانید برند دلخواه خودتان را روی محصول بزنید.

سالن نمایشگاهی Hoton

مجموعه Hoton، اولین مجموعه نمایشگاهی اسباب بازی در شهر شانتو است که در سال ۲۰۰۳ افتتاح شد. برای یافتن منبع و خرید محصولات اسباب بازی، بهتر است از این مجموعه شروع کنید. این مجموعه مساحتی برابر با ۱۵۰۰۰ مترمبع دارد و شما میتوانید هر نوع اسباب بازی ازجمله اسباب بازی های پلاستیکی، چوبی و ... را در آن پیدا کنید.

سالن نمایشگاهی YS WIN-WIN

این سالن با مساحت ۱۶۰۰۰ مترمربع بیش از ۳۰۰۰ تامین کننده محصولات اسباب بازی با بیش از ۱ میلیون آیتم را در خود جای داده است. شما در این مجموعه می توانید محصولات برند و خاص را به راحتی پیدا کنید. اکثر خریداران اروپایی و آمریکایی سالن نمایشگاهی YS WIN-WIN را برای خرید انتخاب می کنند زیرا محصولات آن در عین داشتن کیفیت بالا با قیمت معقول ارائه می شوند.

سالن نمایشگاهی HK

این سالن در سال ۲۰۱۵ افتتاح شد و با مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع شروع به کار نمود. مجموعه HK به کیفیت محصولات اسباب بازی و خدماتی که به مشتری می دهند، مشهور است. کافی است عکس اسباب بازی موردنظرتان را به فروشندگان نشان دهید، دقیقا محصول مرودنظر را برای شما پیدا و ارائه می کنند.

گاهی اوقات شما محصولی که مدنظرتان است را دراین چهار سالن نمایشگاهی عرضه محصولات اسباب بازی، پیدا نمی کنید. چون اغلب فروشنده اسباب بازی های رایجی هستند که شاید شما بتوانید آن ها در محل زندگی خودتان هم پیدا کنید. برخی کارخانه های تولید اسباب بازی در چین هستند که برای حفاظت از طرح ها و ایده های خودشان، محصولاتشان را در این گونه فروشگاه ها در معرض دید نمی گذارند. بنابراین اگر به دنبال اسباب بازی هایی با ایده های جدید و نو هستید باید به سالن های نمایشگاهی FEATURE مراجعه کنید. در هر یک از این مجموعه ها تنها ۱۰ تا ۳۰ کارخانه بزرگ محصولات خود را عرضه می کنند که بعضا مربوط به برندهای بزرگ می شوند و هر کارخانه تنها یک غرفه بزرگ برای تمام محصولات خود در سالن دارد.

در ادامه این سالن ها معرفی می شود.

سالن نمایشگاهی W.T

محصولات: اسباب بازی های شگفت انگیز (Dinosaur Toys)، ماشین های کنترلی، بازی های فکری و ...

سالن نمایشگاهی Union

محصولات: اسباب بازی کودکان، اسباب بازی های دخترانه و ...

سالن نمایشگاهی C.K

محصولات: انواع اسباب بازی اسلحه، اسباب بازی های تبدیلی و ...

سالن نمایشگاهی H.W

محصولات: اسباب بازی های حمام، اسباب بازی های پرنده و ...

Start typing and press Enter to search