نقشه متروی گوانگجو - فارسی

نقشه متروی گوانگجو با کیفیت خوب و با مشخص کردن ایستگاه های مهم به زبان فارسی تهیه شده است. این نقشه را روی موبایل یا لبتاپ خود ذخیره کنید و همراه داشته باشید. تردد در شهرهای چین گاها برای مسافران ایرانی مشکل خواهد بود و این بیشتر به خاطر رایج نبودن زبان انگلیسی در شهرهای چین به ویژه گوانگجوست. لذا نقشه میتواند کمک زیادی به مسافران ایرانی نماید. در این نقشه سعی شده نقاط مهم که اکثر مسافران ایرانی به آنها تردد دارند معرفی شوند و از شلوغی غیرکاربردی نقشه پرهیز شود.

guangzhou-subway-map-farsi

برای مشاهده در اندازه اصلی کلیک کنید

برای بارگذاری نقشه، راست کلیک کرده و save را انتخاب کنید.

علاوه بر تاکسی و خطوط مرتب و وسیع اتوبوسرانی ، مترو یکی از بهترین، سریعترین و ارزان ترین وسیله برای جابجایی در این شهر شلوغ و بزرگ است. ما استفاده از متروی گوانجو را برای بهینه سازی هزینه های سفرتان به شما پیشنهاد میکنیم. خطوط و ایستگاههای مترو بسیار وسیع ، متعدد و دسترسند و همواره بر وسعت آنها افزوده می شود. خرید بلیط مترو در ایستگاهها بوسیله ماشین های دریافت پول بطور اتوماتیک انجام میگردد. برای استفاده از خطوط مترو به تابلو ایستگاههای مترو که در خیابانها نصب شده است توجه کنید.

با وجود وسعت و فراگیری مطلوب خطوط متروی گوانگجو این خطوط و ایستگاه هنوز در حال توسعه هستند. این نقشه متروی گوانگجو جدیدترین نقشه موجود است که در خود مترو نیز توزیع میشود و شامل جدیدترین خطوط و ایستگاههای افتتاح شده است.

در هنگام استفاده از مترو به نام ایستگاه ها و تابلو با دقت توجه کنید. در بسیاری موارد خروجی های ایستگاه های مترو فاصله زیادی دارند و میتوانند برای رسیدن به مقصد تفاوت زیادی ایجاد نمایند. پس هنگام استفاده از مترو و یا پرسیدن نشانی مکان مورد نظر از خروجی ایستگاه نیز مطمئن باشید.

این نقشه در آینده کاملتر خواهد شد و نقاط بیشتری به زبان فارسی را در بر خواهد داشت.

Start typing and press Enter to search