کشتی سواری روی رودخانه مروارید گوانگجو

رودخانه مرارید گوانجو با طول بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر و عرض ۱۸۰ متر سومین رودخانه چین است. این رودخانه که از چهار رودخانه دیگر تشکیل شده است ، هفتاد کیلومتر بعد از شهر گوانگجو به دریا میریزد. این رود یکی از شریانهای مهم حمل و نقل آبی منطقه به شمار میرود و به همین دلیل از آبی گل آلود برخوردار است. مدیران شهر گوانجو با ایجاد زیر ساخت ها و طراحی لازم به بهترین شکل ممکن از وجود این رودخانه برای زیبایی شهر استفاده برده اند.

در زمان برگزاری جشنها و مناسبت های مهم برنامه های ویژه ای بر روی رودخانه تدارک دیده می شود که به عنوان نمونه می توان از اجرای برنامه توسط کارناوال قایق های نورانی و زیبا در افتتاحیه شانزدهمین دوره بازیهای آسیایی در این شهر نام برد.

guangzhou_pearl_river_night-view1

امروزه با توسعه مدرن شهر گوانجو ده پل بزرگ بر روی رودخانه ساخته شده است که نشان از اهمیت نقش رودخانه و موقعیت آن در منطقه دارد. وجود رودخانه در وسط شهر باعث زیبایی و رشد مناطق اطراف آن شده به گونه ای که بازدید از این مناطق یکی از بهترین جاذبه های این شهر است. در اطراف رودخانه مراکز تفریحی و تجاری رونق ویژه ای دارند و مسافران در مدت اقامتشان بازدید از این رودخانه و قایق سواری روی آن را در برنامه خود تدارک می بینند.

guangzhou_pearl_river_night-view

دو طرف رودخانه با ساختمانهای زیبا همراه با طراحی و معماری های متفاوت دیده می شوند که در زمان شب کاملا متفاوتند. این ساختمان ها که با نوارها و لامپ های نئون و LED  رنگارنگ با طراحی های خاص تزیین شده اند شب ها به تابلوهای نقاشی غول آسایی تبدیل می شوند که چشم هر بیننده را به خود جذب می کنند. بعضی از این ساختمانها توسط طراحان و سازندگان لامپ های LED به عنوان نمونه کار اجرا شده اند که در نوع خود بی نظیرند.

guangzhou_pearl_river_night_cruise

به دلیل فضا سازی مناسب بهترین موقع بازدید از  این مناطق عصرها ، نزدیک غروب آفتاب است که هم نمایی از روز دیده شود و هم زمان تاریک شدن لامپ های خیابان و حاشیه رودخانه و تزیینات ساختمان ها روشن می شوند و فضایی متفاوت را خلق می کنند. کشتی سواری روی رودخانه مروارید گوانگجو یکی از تفریحات جالب این شهر است. چند اسکله قایق های تفریحی لب رودخانه ایجاد شده که شما می توانید قبل از سوار شدن کشتی های تفریحی مختلف را انتخاب کرده و بلیط تهیه کنید.

guangzhou-pearl-river-at-night

Start typing and press Enter to search