برج مروارید شرق شانگهای

توسط hosein

طول برج مروارید شرق شانگهای ۴۶۸ متر می باشد که در قلب منطقه پودونگ در حوالی رودخانه Huangpu واقع شده است. شگفت آور است که این برج تلویزیونی فوق مدرن, مفاهیم باستانی مانند مروارید های کروی را با فناوری قرن بیست و یکم ادغام کرده است.


ساخت برج مروارید شرق سال ۱۹۹۱ کلید خورد و در سال ۱۹۹۵ تکمیل شد. برج مروارید شرق ششم جهان و دومین برج بلند تلویزیون و رادیو در چین است. با این حال حتی جذاب تر از ارتفاع آن, طراحی منحصر به فرد معماری آن است که برج مروارید شرق را به یکی از جذاب ترین مکان ها در جهان تبدیل کرده است. پایه ی برج توسط سه ستون باریک هفت متری پشتیبانی می شود. این برج شامل سه گوی اصلی می باشد که معروف ترین گوی آن کپسول فضایی می باشد که در بلندترین نقطه ی برج در ارتفاع ۳۵۱ متری قرار دارد. نمای شهر از این ارتفاع شما را با تعجب از زیبایی هایی که شمارا احاطه کرده است پرمیکند. کره بزرگ پایین نیز دارای یک سالن دیدنی فوق العاده جذاب و افسانه ای می باشد. علاوه بر این سه گوی اصلی, این برج دارای پنج گوی کوچکتر هم می باشد که شامل بیست و پنج اتاق و سالن های زیبا می شود. از دیگر قسمت های این برج یک موزه ی تاریخ معاصر است که در پایین برج واقع شده و تاریخ چند دهه ی اخیر شانگهای را به نمایش گذاشته است.
بازدید از این برج راهی مناسب برای دیدن مناظر خیره کننده, کشف تاریخ و لذت بردن از برخی غذاهای خوشمزه میباشد و سالانه هزاران بازدید کننده را به خود جلب میکند.

گالری گشت و گذار در ارتفاع ۲۶۳متری

عرشه اصلی در ارتفاع ۲۶۳ متری می باشد که میتوان توسط آسانسورهای فوق سریع با سرعت ۷ متر بر ثانیه به آن رسید. هنگامی که توسط این آسانسورهای فوق سریع به مقصد خود رسیدید از انواع فعالیت های موجود شگفت زده خواهید شد.

رصدخانه شفاف در ارتفاع۲۵۹ متری

زمانیکه در رصدخانه شفاف ۳۶۰ درجه ای برج مروارید شرق هستید احساس میکنید درمیان ابرها می باشید. در جایی که از کف تا سقف شیشه میباشد. این کفپوشهای شفاف شیشه ای تا حداکثر ۲ تن مقاومت میکنند بنابراین بدون نگرانی از این رصد خانه ی بسیار زیبا لذت ببرید و عکس ها و خاطرات زیبایی را برای خودتان رقم بزنید.

رستوران گردان برج مروارید شرق

از بین رستورانهای برج مروارید شرق می توان به رستوران گردان این برج اشاره کرد که در ارتفاع ۲۶۷ متری (یک طبقه بالاتر از رصد عرشه اصلی) قرار دارد. این رستوران در هر دو ساعت یک چرخش کامل را انجام میدهد و به شما این امکان را میدهد هنگام غذا خوردن از منظره لذت ببرید. در این رستوران طیف متنوعی از غذاهای چینی و بین المللی سرو می شود.

بازدید از برج مروارید شرق

برج مروارید شرق در کنار ساحل رودخانه Huangpu در منطقه باند واقع شده و دسترسی به آن توسط خط ۲ مترو ایستگاه Lujiazui و تعداد زیادی خطوط اتوبوس و تاکسی میسر است.

ساعات بازدید برج از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب می باشد. بسته به نوع بازدید یعنی از کدام طبقات و مکانهای دیدنی بازدید شود قیمت بلیط ها از ۱۶۰یوان تا ۲۲۰ یوان متغیر است.

ارسال دیدگاه

Start typing and press Enter to search