ایرانیان بار دیگر نوع دوستی خود را به جهانیان اثبات کردند

توسط امین

Iranan Blood Donation

به گزارش چینستان، ایرانیان مقیم چین در حرکتی خودجوش و انساندوستانه و تحت عنوان روز "عشق بدون مرز" اقدام به حضور در مرکز اهدای خون گوانجو کردند. ایرانیان مقیم چین که با لباسهای یکسان در این امر بشردوستانه شرکت کرده بودند خون خود را به همه انسانهای نیازمند هدیه کردند تا بار دیگر سندی باشند بر صلح دوستی ایران و ایرانیان.

علیرضا سالاریان، سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر گوانگجو روز دوشنبه اعلام کرد ایرانیان مقیم گوانگجو چین به مناسبت توام شدن حلول ماه مبارک رمضان و روز جهانی اهدای خون در اقدامی کاملا خودجوش و التبه انساندوستانه به طور جمعی با حضور در مرکز انتقال خون شهر گوانجو، برای افراد نیازمند خون هدیه کردند.

Iranan Blood Donation5حدود ۱۰۰ نفر از هموطنان عزیز ما که مقیم شهر گوانجو هستند در این امر زیبا شرکت کردند. گفتنیست این افراد لباسهایی به تن داشتند که منقش به پرچم هر دو کشور جمهوری اسلامی ایران و چین بود و یکی از همین افراد شرکت کننده بانی خرید آنها شده بود. این حرکت از حدود یک ماه قبل برنامه ریزی و هماهنگ شده و ایرانیان از طریق مجامعی مختلفی که در آنها شرکت دارند یکدیگر را برای حضور در این طرح مطلع کرده بودند.

Iranan Blood Donation2

رییس مرکز اهدای خون شهر گوانجو از ایرانیان شرکت کننده در این برنامه انساندوستانه که حتی سرکنسول ایران در گوانجو نیز در آن شرکت داشت، تشکر و اظهار خرسندی کرد و آرزو کرد این حرکت انسان دوستانه الگویی برای تمامی شهروندان محلی و خارجی شهر گوانجو باشد.

این برای نخستین بار بود که اتباع خارجی از یک کشور به صورت هماهنگ و برنامه ریزی شده در مرکز انتقال خون گوانگجو حضور یافته و خون خود را هدیه کردند شایان ذکر است این مراسم که در روز جمعه برگزار گردید با استقبال رسانه های محلی گوانگجو مواجه شد و خبرنگاران رسانه های محلی از این برنامه گزارش و فیلم تهیه کردند.

ارسال بخشی از خبر و عکس از

سید احسان حسینی

Start typing and press Enter to search