بلیط قطارهای داخلی چین

بلیط قطار های داخلی چین را با سهولت، به موقع و با نرخ مناسب خریداری کنید.

صدور مستقیم بلیط قطارهای داخلی چین بین شهرهای مختلف با بهترین نرخ

اطلاعات کامل در مورد انواع قطارها و بلیطها، راهنما و توصیه ها در زیر آورده شده است.

برای تهیه بلیط قطار داخلی چین:

گام اول: اطلاعات پاسپورتی (نام و نام خانوادگی به انگلیسی، شماره پاسپورت، تاریخ تولد به میلادی) خود را به ما بدهید و مبلغ مورد نظر را بپردازید و بلیط الکترونیک توسط چینستان برای شما ارسال خواهد شد.

گام دوم: در چین به سهولت و با کمترین قیمت سفر کنید.

توصیه های چینستان به مسافران ایرانی برای تردد با قطار بین شهر های چین

  • هر چه زودترنسبت به خرید بلیط اقدام کنید. البته زودتر از یک ماه قبل از سفر، نمیتوانید بلیط قطار را بخرید. بسیاری فکر میکنند بلیط های داخلی همچون آنچه در کشورمان مرسوم است در ثانیه های آخر قیمت های پایینی دارند، اما این تصور در مورد چین کاملا نادرست است. جمعیت زیاد چین باعث شده اکثر قطار ها و هواپیماها روزها قبل از موعد، شروع به پر شدن کنند.
  • حداقل یک ساعت قبل از زمان حرکت قطار در ایستگاه باشید. اگر بلیط خود را به طرق غیر حضوری خریده اید که معمولا چنین است، باید رسید خرید خود را به باجه نشان داده تا بلیط کاغذی به شما دهند. این بلیط کاغذی یک QR کد دارد که گیت های ورودی ایستگاه توسط آنها باز میشوند.

برای اطلاعات بیشتر از نامگذاری شماره قطارها به لینک زیر مراجعه کنید:

http://chinestan.com/?p=10028

تفاوت نوع بلیط و صندلی در قطارها

در قطارهای سریع السیر

سه نوع صندلی کلاس بیزینس، کلاس یک و کلاس دو در قطار های بیزینس وجود دارد که طبیعتا قیمتهای آنها متفاوت است. کلاس یک حدود ۶۰ درصد گرانتر از کلاس دو و کلاس بیزینس حدود ۵۰ درصد گرانتر از کلاس یک است. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر این صندلی ها به لینک زیر مراجعه کنید:

در قطارهای عادی

معمولا ۳ و گاها ۴ یا ۵ نوع بلیط به ترتیب زیر فروخته میشود. بلیط های صندلی معمولی، تخواب سخت و نرم در همه قطار های معمولی هستند اما انواع دیگر در برخی مسیر ها بسته به میزان شلوغی یا مخاطبان ارائه میشوند.

توجه داشته باشید بلیطهای تختخواب شو سریعتر پر میشوند. گاها چندین روز قبل از زمان سفر! در مورد سفر در زمان شب که اتفاقا بیشتر زمان حرکت قطار ها نیز چنین تنظیم شده اند، اگر به موقع خرید کنید و بلیط تختخواب شو بگیرید به نوعی در هزینه یک هتل نیز صرفه جویی کرده اید. بسیاری ایرانیان که خواهان صرفه جویی در هزینه های خود هستند بر این باورند که قطار راه ارزانتری برای سفر است، در برخی موارد نیز چنین است. اما اگر به موقع برای بلیط هواپیما اقدام کنید گاها از قطار نیز ارزانتر خواهد بود، آنهم با مدت زمان کمتر و خستگی کمتر در بین راه. قطار سریع السیر در چین بین شهر های بزرگ مهم می تواند برای سفر گزینه مناسبی باشد، اما اگر مقصدتان قطار سریع السیر نداشت، مدت سفر را جویا شوید، اکثر سفر خسته کننده و طولانیست به پرواز داخلی باندیشید.

کنسلی و عودت وجه بلیط قطار

اگر بلیط خریده شده را ۱۵ روز قبل از سفر کنسل کنید همه مبلغ به شما برمیگردد. البته این شامل کارمزد صدور نمیشود. از پانزده روز تا قبل از زمان حرکت قطار بین ۵ تا ۲۰ درصد مبلغ بلیط کسر میشود. در مورد هزینه های تغییر نیز شرایط به همین صورت است. در خریدهای الکترونیکی مبالغ مدتی بعد به حساب خریدار برمی گردند. اما چنانچه خواهان کنسلی بعد از زمان حرکت قطار هستید، مبلغی به شما بازگرداننده نمیشود.

Start typing and press Enter to search