بلیط پروازهای داخلی چین

تهیه بلیط پروازهای داخلی چین را به ما بسپارید

تهیه بلیط پروازهای داخلی چین بدون محدودیت مبدا و مقصد با بهترین نرخ

چگونگی تهیه بلیط پروازهای داخلی چین

گام اول:

فقط اطلاعات پاسپورتی (نام و نام خانوادگی به انگلیسی، شماره پاسپورت، تاریخ تولد به میلادی) و مبلغ مورد را بپردازید و بلیط الکترونیک برای شما ایمیل خواهد شد.

گام دوم:

در چین به سهولت و با کمترین قیمت سفر کنید.

ویژگی های پروازهای داخلی چین:

  • صندلی های هواپیما در این پروازها تفاوت چندانی با پروازهای بین المللی ندارد و شما می توانید صندلی های اکونومی یا بیزینس را رزرو کنید.
  • پذیرایی در پروازهای داخلی چین اغلب مختصر بوده و حتی گاهی یک پرواز آپشن پذیرایی را ندارد.
  • پروازهای بین المللی که آپشن بار را دارند در حالت اکونومی مسافر می تواند ۳۰ کیلوگرم بار اضافی داشته باشد، اما مقدار این بار در پروازهای داخلی چین، به ۲۰ کیلوگرم محدود شده است.
  • هر چه زودتر (حتی حدود ۲ ماه) نسبت به رزرو و خرید بلیط اقدام کنید. بسیاری فکر می کنند پرواز های داخلی همچون آنچه در کشورمان مرسوم است در ثانیه های آخر قیمت های پایینی دارند، اما این تصور در مورد چین کاملا نادرست است. جمعیت زیاد چین باعث شده اکثر هواپیماها روزها قبل از موعد شروع به پر شدن کنند و نرخ بلیط ها افزایش پیدا میکند. بهترین زمان برای خرید حدود ۲ ماه قبل از زمان مورد نظر است.
  • اگر خواهان قیمت پایینتر هستید صبح زود یا شب را برای سفر انتخاب کنید.

اکثر مسافران ایرانی برای جابجایی بین شهری در چین، پرواز های داخلی را استفاده می کنند. ایرلاین های زیر برخی ایرلاین های بزرگ و بین المللی چین هستند که البته بیشتر فعالیت آنها در بازار داخلی چین است و چینستان پرواز های آنها را بین تمام شهرهای چین رزرو خواهد کرد.

Air China                          中国国际航空

Beijing Capital Airlines               首都航空

China Eastern Airlines          中国东方航空

China Southern Airlines       中国南方航空

Hainan Airlines                        海南航空

Juneyao Airlines                       吉祥航空

Okay Airways                           奥凯航空

Shandong Airlines                    山东航空

Shanghai Airlines                     上海航空

Shenzhen Airlines                     深圳航空

Sichuan Airlines                       四川航空

Spring Airlines                         春秋航空

Tianjin Airlines                          天津航空

Tibet Airlines                            西藏航空

XiamenAir                                厦门航空

توصیه های چینستان به مسافران ایرانی برای استفاده از پروازهای داخلی چین:

  • هر چه زودتر (حتی حدود ۲ ماه) نسبت به رزرو و خرید بلیط اقدام کنید. بسیاری فکر میکنند پرواز های داخلی همچون آنچه در کشورمان مرسوم است در ثانیه های آخر قیمت های پایینی دارند، اما این تصور در مورد چین کاملا نادرست است. جمعیت زیاد چین باعث شده اکثر قطار ها و هواپیماها روزها قبل از موعد شروع به پر شدن کنند و نرخ بلیط ها افزایش پیدا میکند. بهترین زمان برای خرید حدود ۲ ماه قبل از زمان مورد نظر است.
  • اگر خواهان قیمت پایینتر هستید صبح زود یا شب را برای سفر انتخاب کنید.
  • سعی کنید زمان سفر را کاملا فیکس نکنید. بسیار رخ داده است که با یک روز جابجایی زمانی نرخ بلیط تا حدود ۵۰ درصد کاهش بیابد.
  • گاهی اوقات مشاهده می شود که یک پرواز در لیست پروازهای داخلی چین بسیار ارزان تر از سایرین است. این موضوع حتما دلیل خاصی دارد. ممکن است این پرواز آپشن بار نداشته باشد یا در بین مسیر یک توقف داشته باشد.
  • برخی از شهرهای چین اسم مشابه دارند و ممکن است هنگام رزرو بلیط در این مورد برای شما اشتباهی رخ دهد. بهتر است بدانید هر فرودگاه به غیر از نام خود با یک اسم سه حرفی نیز مشخص می شود که توسط انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا (IATA)) ویژه هر فرودگاه در سراسر دنیا مشخص شده است. بنابراین برای رزرو بلیط پرواز و تعیین شهر مقصد به غیر از نام شهر به این واژه سه حرفی هم توجه کنید.
  • بسیاری ایرانیان که خواهان صرفه جویی در هزینه های خود هستند بر این باورند که قطار راه ارزانتری برای سفر است، در برخی موارد نیز چنین است. اما در چین بسیار پیش می آید که مسافت بین دو شهر زیاد است و استفاده از قطار نه تنها گران تر خواهد بود بلکه زمان زیادی از شما می گیرد و خستگی بیشتری به بار می آورد. در این گونه مواقع استفاده از پرواز داخلی از هر نظر مقرون به صرفه تر است.

Start typing and press Enter to search