یکی از موضوعات قابل توجه و اهمیت برای مسافران در کشور چین، ترانسفر در چین یا به عبارتی جابجایی بین مقاصد مختلف در این کشور است. مسافران برای جابجایی بین مکان های مختلف مانند فرودگاه، هتل، نمایشگاه، فروشگاه ها و ... به وسیله نقلیه ای مانند تاکسی، ون یا مینی بوس نیاز دارند. از طرفی زبان چینی زبان دشواری است و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی معمولا برای مسافران مشکل زا است. آشنایی به تمام آدرس ها و مکان ها نیز برای مسافران معمولا کار آسانی نیست. یکی از خدمات مجموعه چینستان ترانسفر در کشور چین با انواع وسایل نقلیه برای مقاصد مختلف در تمام شهرهای این کشور است.

خدمات ترانسفر چینستان در چین

ترانسفر فرودگاه به هتل و بالعکس

مسافران هنگام ورود به شهرهای چین مانند گوانگجو یا شانگهای به دلیل عدم آشنایی با شهر و موقعیت های مکانی، برای مسیر فرودگاه به هتل معمولا از ترانسفر استفاده می کنند. استفاده از خدمات ترانسفر مجموعه چینستان نگرانی مسافران برای رسیدن به موقع به هتل و پیدا کردن آدرس هتل را از بین می برد زیرا آدرس مبدا و مقصد از قبل با راننده به طور دقیق هماهنگ می شود.

ترانسفر در چین برای گشت های روزانه

بعضا مسافران به یک وسیله نقلیه در اختیار، در طول روز نیاز دارند که بتوانند به راحتی بین مقاصد مختلف جابجا شوند. از خدمات مجموعه چینستان، ارائه ترانسفر به مسافر برای گشت های روزانه و استفاده از یک وسیله نقلیه در طول روز است.

ترانسفر بین شهری

از مسائلی که مسافران کشور چین با آن مواجه می شوند، جابجایی زمینی بین مقاصد بین شهری است. گاهی فاصل مقاصد بین شهری به قدری کوتاه است که شما ترجیح می دهید به صورت زمینی سفر کنید. مجموعه چینستان این امکان را به شما می دهد که در جابجایی های بین شهری کوتاه مانند گوانگجو تا شنزن یا شانگهای تا هانگژو از ترانسفر با انواع وسیله نقلیه (وابسته به تعداد نفرات) استفاده کنید.

برای اینکه مسافران در روز استفاده از ترانسفر، راننده خودرو را به راحتی پیدا کنند، چینستان شماره راننده و پلاک خورو را نصف روز یا یک روز قبل به مسافر اعلام می کند. اما اگر مسافر در آن زمان در دسترس ما نباشد، از روش "تابلو" استفاده می شود. به این صورت که راننده نام مسافر یا شرکت چینستان را روی یک تابلو در مبادی فرودگاهی یا مبدا حرکت در دست می گیرد و مسافر به راحتی او را پیدا می کند.

مسافر مبدا، مقصد و زمان ترانسفر را قبل از هماهنگی دقیقا مشخص می کند. با توجه به اینکه رانندگان چینی عموما هیچ تسلطی به زبان انگلیسی ندارند امکان صحبت کردن شما با راننده و تغییر مقصد وجود ندارد.

در جدول زیر جزئیات نوع وسیله نقلیه، تعداد نفرات و هزینه ترانسفر برای استفاده های مختلف آورده شده است.

نوع وسیله نقلیه هزینه نیم روز در اختیار هزینه یک روز در اختیار هزینه ترانسفر بین هتل و نمایشگاه
سواری

(تا سه نفر)

۹۰۰ ۱۲۰۰ ۵۲۵
ون

(تا چهار نفر)

۱۲۰۰ ۱۵۰۰ ۷۵۰
ون بزرگ

(تا هفت نفر)

۱۵۰۰ ۲۱۰۰ ۸۲۵
مینی باس

(تا ۱۳ نفر)

۱۸۰۰ ۲۲۵۰ ۹۰۰
اتوبوس

(تا ۲۷ نفر)

۲۴۰۰ ۳۰۰۰ ۱۵۰۰
اتوبوس بزرگ

(تا ۴۰ نفر)

۲۷۰۰ ۳۳۰۰ ۱۸۰۰
  • در جدول، قیمت ها به یوان می باشد.
  • ظرفیت مشخص شده برای هر سواری با احتساب چمدان مسافرها است، بنابراین امکان افزایش تعداد نفرات وجود ندارد.
  • هزینه ترانسفر از ساعت ۱۰ شب تا ۸ صبح بیشتر می شود.
  • در شرایطی مانند روزهای تعطیل یا موقعیت مکانی هتل (هتل در موقعیت های مکانی متعارف داخل شهر نباشد و در حاشیه باشد)  بعضا هزینه ها تغییر می کند.
  • هزینه های ارائه شده در جدول حدودی است. برای اطلاع دقیق، می توانید با ما تماس بگیرید و قیمت ها را استعلام کنید.

Start typing and press Enter to search