ایوو Yiwu بزرگترین بازار جهان

ایوو Yiwu

بزرگترین بازار جهان

یک شهر توریستی و تجاری ممتاز در چین و

بهشتی برای خریداران

Yiwu Market

ایوو (Yiwu) از لحاظ جغرافیایی در مرکز استان ژجیانگ (Zhejiang Province) واقع شده است. آب و هوای ایوو در چهار فصل معتدل و ملایم است. مساحت این شهر ۱۰۵/۱ کیلومتر مربع و جمعیت آن ۷/۱ میلیون نفر می باشد که حدود یک میلیون نفر از جمعیت این شهر تاجرانی هستند که از مکان های دیگر آمده اند.

واقع شدن در مرکز استان ژجیانگ یک فرصت جغرافیایی برای ایوو به شمار می آید زیرا از جنوب به استانهای فوجیان و گواندونگ و از شمال به منطقه اقتصادی و مهم شانگهای و از مشرق به بندر اورینتال و بندر نینگبو متصل می شود.

فاصله ایوو تا بزرگترین شهر چین (شانگهای) فقط ۳۰۰ کیلومتر و تا مرکز استان ژجیانگ (هانگزو) ۱۲۰ کیلومتر است.

ایوو دارای شبکه ترافیکی حمل و نقل پیشرفته شامل راههای زمینی آزاد (بزرگراهها) خطوط راه آهن و خطوط هوایی متعدد است که این شهر را به بزرگترین مرکز توزیع کالا در چین و جهان تبدیل کرده است.

با دارا بودن بزرگترین بازار جهان ، این شهر خریداران خارجی بیشماری را بسوی خود جلب کرده است و از لحاظ تجاری و بازرگانی شهرت جهانی یافته است. صنعت توریسم ، صنعت نمایشگاه تجاری در ایوو در حال رشد است و به یک برند طلایی در صنعت توریسم داخلی چین تبدیل شده است.

توسعه هتل های ستاره دار (با کیفیت) فروشگاههای بزرگ ، بازارها و مراکز خریدعمده کالا، مناطق توریستی ویژه ، سرویس های جانبی مانند غذا ، سرگرمی و گشت و خدمات حمل کلا و خدمات و ... ایوو را به یک شهر توریستی ممتاز تبدیل کرده است.

این شهر از سوی سازمان ملل به عنوان بزرگ ترین بازار عمده فروشی در جهان شناخته و معرفی شده است.

ایوو ، نمایشگاهی به وسعت ۳۶۵ روز سال

این شهر نمایشگاهی است که خریدران در طول سال می توانند از آن بازدید کرده خرید کنند . این علاوه برنمایشگاههایی است که طبق تقویم نمایشگاهی در طول سال و در زمانهای مختلف در این شهر برگزار می گردد.

مراکز متعدد عمده فروشی ، بازار های فروش کالا ، با بیش از ۱۹۰۰ موضوع و شاخه ، روبرو شدن با بیش از ۵۸۰۰۰ تولید کننده و کارخانه در چین و ارائه بیش از ۴۰۰ هزار نوع کالا توانسته است رکورد خوبی برای بازرگانان و تجار دنیا باشد تا این شهر بتواند مخاطبان خود را از سراسر دنیا به این شهر بیاورد.

اگر به این شهر سفر کردید بازیدید از بازار فوتیان را در برنامه خودتان قرار دهید و بدانید بیش از یک هفته طول می کشد تا همه آنرا به دقت ببینید.

چینستان در برنامه های برگزاری تورهای خود بازدید از این شهر را گنجانیده است . برای کسب اطلاعات بیشتر با چینستان تماس بگیرید.

Start typing and press Enter to search