گزارش تور یکصد و بیستمین نمایشگاه گوانگجو پاییز ۱۳۹۵

توسط امین

برنامه طبق دوره های گذشته با ثبت نام متقاضیان و تقسیم بندی آنها در صنایع مختلف برای شرکت در فازهای مختلف نمایشگاه از شهریور ماه سال ۹۵ آغاز شد. در این دوره هم مثل همه ادوار گذشته گروهها از مسیرهای مختلف و با چند ایر لاین و در تاریخ های متفاوت به شهر گوانگجو رسیدند. چینستان به دلیل داشتن امکان ارائه خدمات بی واسطه و مستقیم برنامه های گوناگونی برای افراد و گروه های کوچک تدارک میبیند و اجرای همزمان این برنامههای متنوع با هر تعداد، نشان از قدرت عمل این مجموعه دارد.

اولین گروه در تاریخ ۱۳ اکتبر با پرواز ایرآسیا و از مسیر کوالالامپور مالزی وارد شهر گوانگجو شدند و پس از استقبال در محل اقامت (هتل ایسان گوتای در مرکز شهر گوانگجو) استقرار یافتند. این هتل ۴ ستاره در منطقه تیان هه در بهترین جای شهر و در خیابانی زیبا و باصفا با دسترسی بسیار خوب به خدمات شهری مثل اتوبوس، ایستگاه مترو، رستورانهای متنوع حلال، مراکز تجاری و فروشگاههای مورد نیاز قرار دارد. همه مسافران از هتل و خدمات ارائه شده راضی بودند و بارها ابراز خوشنودی خود را به مدیران چینستان ابراز می کردند. لازم بذکر است که این هتل چهار ستاره به دلیل موقعیت عالی مکانی، امکانات خوب، اتاقهای استاندارد و تمیز از بسیاری هتلهای ۵ ستاره شهر گوانگجو گرانتر است.
گروههای بعدی صبح روز ۱۴ و ۱۵ اکتبر با پرواز مستقیم ماهان از تهران به فرودگاه بین المللی بایون گوانگجو وارد شدند و با ترانسفر به محل اقامت انتقال یافتند و سپس به همراه همه عزیزان برنامه ثبت نام نمایشگاه و صدور کارت ورود توسط کارشناسان چینستان انجام شد. برنامه روز اول تورهای چینستان همواره با اطلاعات نمایشگاهی و مشاوره های لازم و راهنمایی و همراهی گروه انجام میگردد و این یکی از تاثیرگذارترین برنامه های تورهای گوانگجو است که مورد توجه و استقبال مخاطبان گرامی قرار گرفته است.

به همه بازرگانان ایرانی اطلاعات کامل مورد نیاز برای تردد نمایشگاه و استفاده از ترانسفر روزانه نمایشگاهی و نقشه مترو و آموزش ایستگاه های مورد نیاز ارائه شد. بعلاوه برنامه های تور آپشنال در بعدازظهرها از قسمت های مورد توجه بازرگانان ایرانی بوده و هست که خود جذابیت تور را چند برابر میکند. راهنمایان تور همواره در کنار تجار و بازرگانان حضور داشتند و به ارائه خدمات درخواستی مانند هماهنگی مترجم زبان چینی به فارسی، خرید بلیط قطار و پرواز داخلی به شهرهای مختلف چین، راهنمایی علاقمندان برای رسیدن به اهداف مختلف تجاری، ارائه اطلاعات بازارهای عمده فروشی در رسته ها و صنایع مختلف، همکاری در هماهنگی بازدید از کارخانجات تولیدی و نشستهای تجاری، همکاری در مذاکرات با تولیدکنندگان چینی، همکاری در ارسال درخواستهای تجاری، همراهی در خرید و هر گونه خدمات دیگر پرداختند.
تورهای بازدید از شهر شنزن مثل همیشه برای علاقمندان در چند مرحله اجرا شد. تور یکروزه شنزن همراه با بازدید از مرکز الکترونیک و موبایل شهر و بازدید از پارک جهان شنزن و شرکت در جشنواره شبانه همراه با برنامه های متنوع برای بخشی از گروه به اجرا در آمد و تور دو روزه این شهر هم برای بخش دیگری از گروه که علاقمند بودند در این شهر اقامت بیشتری داشته باشند با برنامه های کامل تر و فرصت خرید بیشتر اجرا شد.
امسال برای اولین بار تور ویژه بازدید از نمایشگاه دائمی قیچی، چاقو و ابزار های برش در شهر یانگ جیانگ Yang Jiang هم در برنامه تعبیه شد و با حضور تعدادی از علاقمندان به اجرا در آمد که مورد توجه و استقبال قرار گرفت. گروه پس از اسکان در هتل ۵ ستاره هولوکس و شرکت در آیین افتتاحیه نمایشگاه به استراحت پرداخته تا برنامه های روز آتی را پیگیری کنند. شهر یانگ جیانگ ، از شهرهای ساحلی کوچک اطراف گوانگجوست که دولت چین برنامه های ویژه ای برای توسعه این شهر دارد. بیشترین صنایع این شهر در زمینه انواع فناوری های برش فعالیت میکنند و به همین نمایشگاهی دائمی برای این موضوع در این شهر راه اندازی شده است. به غیر از بازدید از نمایشگاه مذکور برنامه های تفریحی و گردشی برای بازدیدکنندگان به اجرا در آمد.

گروههایی که برای بازدید از فاز اول نمایشگاه گوانگجو آمده بودند در تاریخ ۲۰ و ۲۱ اکتبر به تهران بازگشتند و هماهنگی، استقبال و استقرار برای گروههای بازدیدکننده فاز دوم نمایشگاه در تاریخهای ۲۲ و ۲۳ اکتبر انجام پذیرفت. پس از گروههای فاز دوم همین خدمات و سروسها برای مسافران گروههای فاز سوم ادامه داشت و همه مدیران، کارشناسان و راهنمایان چینستان تا پایان فاز سوم نمایشگاه بزرگ گوانگجو، در چین حضور داشتند و به ارائه خدمات پرداختند. برگشت آخرین مسافران پس از اتمام فاز سوم نمایشگاه در تاریخ ۶ نوامبر بود ولی مدیران چینستان در تاریخ ۸ نوامبر با خاتمه یافتن همه خدمات و تسویه با عوامل به ایران بازگشتند.
به این ترتیب پرونده سه ماهه تورهای نمایشگاه ۱۲۰ گوانگجو (دو ماه برنامه ریزی، مدیریت و ثبت نام و یکماه خدمات داخل چین) با لطف خداوند و به سلامتی و موفقیت و همراه با کسب رضایت از عزیزان بسته شد و برگی به رزومه خدمات این مجموعه اضافه گردید.

Start typing and press Enter to search