گزارش تور نمایشگاه گوانگجو ۱۲۱ - بهار ۱۳۹۶

توسط امین

چینستان طبق روال همه ساله قبل از شروع فصل نمایشگاه اطلاع رسانی گسترده ای در مورد اطلاعات نمایشگاه گوانگجو و برنامه های تور انجام می دهد. امسال با گسترش بیشتری این برنامه در دستور کار قرار گرفت و ثبت نام متقاضیان شروع شد. مثل دوره های گذشته برنامه های متعددی برای علاقمندان تنظیم شده و به اطلاع عموم رسید. این برنامه ها شامل بازدید سه فاز نمایشگاه کانتون به تفکیک و برنامه های مشترک دو فاز و سه فاز نمایشگاه بزرگ گوانگجو بود. چینستان به دلیل حضور در گوانگجو و قدرت ارائه برنامه های متنوع و کامل از پذیرش هرگونه درخواست مسافران تجاری و نمایشگاهی محدودیتی نداشته و ندارد. امسال هم طیف متنوعی از درخواستها را پاسخ داده و در ارائه خدمات و دریافت رضایتمندی همراهان موفق بود.

اولین گروه در تاریخ ۱۳ آپریل مصادف با ۲۴ فروردین ۹۶ به همراه مدیران چینستان از طریق مالزی و با پرواز ایرآسیا وارد گوانگجو شده و در محل هتل استقرار یافتند. در روز بعد گروه دوم با پرواز مستقیم ماهان تهران به گوانگجو وارد این شهر شده و پس از استقبال و ترانسفر به هتل ایسان گوتای که در وسط شهر گوانگجو قرار داشت استقرار یافتند (این هتل چهار ستاره در بهترین نقطه از مرکز شهر و در مجاورت ایستگاه مترو تاووجین و مراکز خرید و رستورانهای حالا شهر و دسترسی آسان به امکانات دیگر قرار دارد) چون این گروه یکروز قبل از شروع نمایشگاه به گوانگجو رسیده بودند، در همان روز با هماهنگی قبلی برای صدور کارت ورود نمایشگاه اقدام شد و خوشبختانه از اتلاف وقت و ازدحام ورود به نمایشگاه در روز اول جلوگیری به عمل آمد. در همین جا لازم به ذکر است چینستان برای همه همراهان و مسافران بدون هیچگونه هزینه ای کارت ورود به نمایشگاه را اقدام کرده و صادر می کند. این یکی از خدمات ویژه چینستان به مسافران بار اولی در زمان برگزاری نمایشگاه کانتون گوانگجو است.

در روز ۱۵ آپریل (روز اول فاز یک نمایشگاه) همه عزیزان در قالب یک گروه به همراه مدیران و کارشناسان چینستان و پس از صرف صبحانه راس ساعت ۸/۵ صبح با اتوبوس به نمایشگاه منتقل شدند و از توضیحات کامل و اطلاعات نمایشگاهی شامل توجیه نقشه و سالن ها و امکانات نمایشگاهی ، نحوه پیدا کردن غرفه ها و صنایع مربوطه، نحوه استفاده از امکانات و خدمات متنوع نمایشگاه، محل استقرار اتوبوس برای برگشت و مشاوره های لازم برخوردار شدند. قابل ذکر است مدیران و کارشناسان چینستان در اکثر زمان برگزاری نمایشگاه برای رفع مشکلات و پاسخ به هرگونه سوال و برطرف کردن چالش ها در دسترس و پاسخگوی مسافران بودند.
به همه بازرگانان ایرانی اطلاعات کامل مورد نیاز برای تردد نمایشگاه و استفاده از ترانسفر روزانه نمایشگاهی و نقشه مترو و آموزش ایستگاه های مورد نیاز ارائه شد. بعلاوه برنامه های تور آپشنال در بعدازظهرهای هر روز برای علاقمندان برقرار بود که خود جذابیت تور را چند برابر میکند. راهنمایان تور همواره در کنار تجار و بازرگانان حضور داشتند و به ارائه خدمات درخواستی مانند هماهنگی مترجم زبان چینی به فارسی، خرید بلیط قطار و پرواز داخلی به شهرهای مختلف چین، راهنمایی علاقمندان برای رسیدن به اهداف مختلف تجاری، ارائه اطلاعات بازارهای عمده فروشی در رسته ها و صنایع مختلف، همکاری در هماهنگی بازدید از کارخانجات تولیدی و نشستهای تجاری، همکاری در مذاکرات با تولیدکنندگان چینی، همکاری در ارسال درخواستهای تجاری، کمک به دریافت مرسوله های پستی بین شهرهای چین، همراهی در خرید و هر گونه خدمات دیگر پرداختند.

شرکت در برنامه های مسجد هاوپن گوانگجو طبق همه دوره ها برقرار بود. به همراهی علاقمندان به این برنامه در مراسمی که به مناسبت ۱۳ رجب سالروز تولد مولی الموحدین حضرت علی علیه السلام و با حضور همه ایرانیان مستقر در این شهر توسط هیئت محبین اهلبیت (ع) برپا بود شرکت کردیم و فضایی بسیار تاثیر گذاری بود و روزی همراه با خاطره ای خوب برای دوستان همراه ثبت گردید و عکس یادگاری در شبستان این مسجد قدیمی و معروف گرفته شد.

تورهای بازدید از شهر شنزن مثل همیشه برای علاقمندان در چند مرحله اجرا شد. تور یکروزه شنزن همراه با بازدید از مرکز الکترونیک و موبایل شهر و بازدید از پارک جهان شنزن و شرکت در جشنواره شبانه همراه با برنامه های متنوع برای بخشی از گروه که فاز یک نمایشگاه تشریف داشتند به اجرا در آمد و برای گروه دوم که فاز دو به گروه ملحق شده بودند تور دو روزه با اقامت دو شب در شهر شنزن اجرا شد که فرصت بازدید از این شهر و خرید و استفاده بیشتر فراهم باشد.
به دلیل تنوع برنامه های افراد گروه تعدادی از افراد از شنزن به شانگهای و یا ایوو پرواز کردند و به بقیه برنامه های خود ادامه دادند و بخشی از شنزن به ایران بازگشتند و بقیه برای بازدید از بقیه فازهای نمایشگاه دوباره به گوانگجو برگشتند. پس از گروههای فاز دوم همین خدمات و سروسها برای مسافران گروههای فاز سوم ادامه داشت و همه مدیران، کارشناسان و راهنمایان چینستان تا پایان فاز سوم نمایشگاه بزرگ گوانگجو، در چین حضور داشتند و به ارائه خدمات پرداختند. برگشت آخرین مسافران پس از اتمام فاز سوم نمایشگاه در تاریخ ۹ نوامبر بود ولی مدیران چینستان در تاریخ ۸ نوامبر با خاتمه یافتن همه خدمات و تسویه با عوامل به ایران بازگشتند.
پس از سه ماه تلاش، پیگیری، برنامه ریزی، ثبت نام و مدیرت برای اجرای تورهای نمایشگاه ۱۲۱ گوانگجو با لطف خداوند و به سلامتی و موفقیت و همراه با کسب رضایت از عزیزان به پایان رسید و برگی زرین به دفتر خدمات با افتخار این مجموعه اضافه گردید.

Start typing and press Enter to search