کتاب های رسمی نمایشگاه های چین

شاید تا کنون از طرق مختلف مانند وب سایت مجموعه چینستان، با نمایشگاه های کشور چین آشنا شده و اطلاعاتی از جزییات برگزاری آن ها کسب کرده اید. اگر به هر علتی مانند مسایل مالی، قادر به شرکت در هر یک از نمایشگاه های برگزار شده در کشور چین نیستید، هنوز فرصت را از دست نداده اید. شما با استفاده از کتب رسمی هر یک از این نمایشگاه ها، می توانید به اطلاعات کامل شرکت کنندگان و تولیدکنندگان حاضر در نمایشگاه مدنظرتان دست یابید و این فرصت را احیا کنید.

کتب رسمی نمایشگاه های چین، حاوی اطلاعات کامل شرکت کنندگان از جمله نام شرکت، محل غرفه در نمایشگاه، آدرس شرکت، تلفن و فاکس، وب سایت و ایمیل شرکت است.

با توجه به حضور مجموعه چینستان در تعداد قابل توجهی از نمایشگاه های کشور چین، در صورت نیاز به کتب رسمی نمایشگاه مدنظرتان، می توانید با ما در ارتباط باشید و این کتاب را تهیه کنید.

به عنوان مثال، سه نمونه از کتب رسمی نمایشگاه های چین را که در هر دوره برگزاری منتشر می شود، در اینجا معرفی می کنیم.

کتاب های رسمی نمایشگاه کانتون فیر (گوانگجو)

کتاب های رسمی نمایشگاه کانتون فیر در هر دوره برگزاری، به تفکیک سه فاز منتشر می شود. برای اطلاعات بیشتر از این کتب به لینک زیر مراجعه کنید.

کتاب های رسمی نمایشگاه صنعت چاپ دونگوان

کتاب های رسمی نمایشگاه صنعت چاپ دونگوان تا کنون در هر ۴ دوره برگزاری این نمایشگاه، در یک جلد منتشر و چاپ شده است. اطلاعات بیشتر از نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ دونگوان را در لینک زیر مشاهده کنید.

کتاب های رسمی نمایشگاه گردشگری چین

نمایشگاه گردشگری خارجی چین تا کنون برای ۱۵ دوره برگزار شده که در هر دوره کتاب رسمی نمایشگاه نیز منتشر گردیده است. برای اطلاعات بیشتر از این نمایشگاه به لینک زیر مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

Start typing and press Enter to search