|  

شانزدهمین نمایشگاه سفر و گردشگری خارجی چین ۲۰۲۰

The 16th China outbound travel and tourism exhibition 2020

نمایشگاه سفر و گردشگری خارجی چین هر ساله بیش از ۴۰۰۰ بازدیدکننده و تاجر چینی را به خود جذب می کند. تمرکز این نمایشگاه به صورت کامل بر جذب توریست خارجی برای کشور چین است . اما در عین حال این فرصت را برای تمام شرکت کنندگان فراهم می کند که پتانسیل های گردشگری کشور خود ار به بازدیدکنندگان از سراسر جهان معرفی کنند و صنعت گردشگری خارجی را در کشور خو رونق دهند. این نمایشگاه طیف وسیعی از محصولات و خدمات کشورهای شرکت کننده را به نمایش می گذارد و به همین دلیل شهرت جهانی یافته است.

در سال ۲۰۱۸ کشورهای جدیدی از جمله قطر، سودان، آلبانی، پاکستان و رومانی نیز در این نمایشگاه غرفه داشتند. در این دوره بیش از ۴۵۰ شرکت کننده از ۷۰ کشور جهان در این نمایشگاه شرکت کردند. طبق آمار ارائه شده از آکادمی توریست چین، با برگزاری این نمایشگاه و حضور فعال مناطق مختلف چین در آن، گردشگر خارجی چین در سال ۲۰۱۷ به ۱۳۱ میلیون نفر رسیده است و درآمدی معادل بیش از ۲۵۸ بیلیون دلار ایجاد کرده است.

در پانزدهمین دوره برگزاری نمایشگاه گردشگری چین، آمار بازدیدکنندگان به ترتیب ۱۴% از جزایر کارایب، ۲۱% از شمال آمریکا، ۳۷% از خاورمیانه، ۶۳% از اروپا و ۶۹%إ از آسیا بوده است.دراین دوره در سال ۲۰۱۹ کشور ایران نیز در نمایشگاه سفر و گردشگر ی چین حضور فعال و پررنگی داشت و با موضوع صنایع دستی و همینطور گردشگری در این نمایشگاه شرکت کرده بود.

همزمان با این نمایشگاه کنفرانس گردشگری خارجی نیز در این محل برگزاری، برگزار می شود. این کنفرانس که هم برای شرکت کنندگان و هم بازدیدکنندگان قابل استفاده و مفید است، به متخصصان صنعت گردشگری کمک می کند که بینش بیشتری نسبت به روند فعلی و تغییرات بازار صنعت گردشگری در چین و سایر کشورها داشته باشند. شانزدهمین دوره نمایشگاه گردشگری خارجی چین در سال ۲۰۲۰ برگزار خواهد شد.

Start typing and press Enter to search