همایش در اتاق بازرگانی اصفهان

همایش آشنایی با راهکارهای تجاری و راهنمای سفر به چین و اطلاعات نمایشگاه گوانگجو در روز اول بهمن ماه با شرکت تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان و علاقمندان در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

این نشست با همکاری یکی از آژانسهای مسافرتی اصفهان برگزار و با قرائت قرآن و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز گردید. سپس یکی از اساتید بازرگانی به تشریح راهکارهای لازم برای تجارت با چین و تشریح چالش های پیش رو بازرگانان پرداخت و بعد از پذیرایی از شرکت کنندگان برنامه ادامه یافت.

سخنرانی کاظم خوشنواز مدیر چینستان برنامه اصلی این همایش بود که ایشان به تشریح اطلاعات نمایشگاه بزرگ گوانگجو (کانتون فیر) پرداختند. این برنامه با ارائه اطلاعاتی مفید از تجربیات برگزاری تورهای تجاری و نمایشگاهی چین همراه بود. ایشان در ادامه به خدمات ویژه چینستان در برگزاری تورهای نمایشگاهی و تجاری و توضیحات برنامه سفرهای تجاری چین و گوانگجو پرداختند و در پایان به سوالات شرکت کنندگان پاسخ داده شد.

به جهت نزدیکی زمان برگزاری نمایشگاه بزرگ گوانگجو چین و ضرورت اطلاع رسانی و مشاوره، این برنامه مورد استقبال ویژه ای از طرف علاقمندان قرار گرفت. حجم سوالات مطرح شده و استقبال بیش از انتظار شرکت کنندگان نشان از ضرورت برگزاری اینگونه همایش ها و نشست ها می دهد. باتوجه به آمار بالای مخاطبان سفرهای نمایشگاهی چین و گوانگجو، باید این سفرها با مدیریت کارامدتر و در سبک و شیوه های مدرن تری برگزار شوند. تورهای نمایشگاهی و تجاری بایستی با خدمات جانبی تجاری و انتقال تجربه های لازم همراه باشد تا از چالشهای موجود کاسته و آرامش و امنیت تجارت و تجار را تامین کند.
چینستان به توجه دغدغه مندی و وظیفه ذاتی خود، برای حضور در همه استانها به جهت اجرای همایشهای مفید برای اعضای اتاق های بازرگانی اعلام آمادگی می نماید.

Start typing and press Enter to search