کباب عقرب برای جذب گردشگر

Edible-scorpion
شکار عقرب که براساس طب سنتی چین خواص دارویی بسیاری دارند، از قرنها قبل در این کشور متداول بوده و از ماهها قبل در مناطق سنتی شهرهای پکن و شانگهای و همچنین مناطق دورافتاده رواج داشته است . شکار عقرب که براساس طب سنتی چین خواص دارویی بسیاری دارند، از قرنها قبل در این کشور متداول بوده و از ماهها قبل در مناطق سنتی شهرهای پکن و شانگهای و همچنین مناطق دورافتاده رواج داشته و عقرب به صورت کباب شده و یا بصورت خوراک با استفاده از نمک، گیاهان طبی و برنج طبخ شده و در اختیار گردشگران چین که بیشتر آنها اروپایی و آمریکایی هستند، قرار می گیرد . به گزارش چینستان، کباب عقرب در شرایطی در ماههای اخیر گردشگران زیادی را جذب پکن، شانگهای و مناطق دورافتاده چین کرده که در سالهای اخیر این کشور به یکی از مقاصد برتر گردشگری جهان تبدیل شده و تنها در سال ۲۰۱۳ نزدیک به ۴۴۰ میلیارد دلار از محل صنعت گردشگری درآمد داشت که بیشترین میزان رشد در کسب درآمد از محل صنعت گردشگری در بین کشورهایآسیایی میزبان گردشگران محسوب می شود .
چین در حال حاضر مقصد سوم گردشگری جهان بوده و سیاستهای جدید دولت پکن که توسعه صنعت گردشگری یکی از ارکان آن است، از دهه ۹۰ میلادی آغاز شده که حاصل اجرای آنها، رشد چشمگیر تعداد گردشگران این کشور در یک بازه زمانی ۱۰ ساله ) ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۶ ( بوده است .
دولت چین نیز که برای جذب ۱۰۰ میلیون نفر گردشگر در سال ۲۰۲۰ و تبدیل شدن به مقصد نخست گردشگری جهان هدفگذاری با جذب » گوآنگجوو « کرده با توجه به عملکرد موفق دولت چین در طول دو هفته برگزاری مسابقات آسیایی در شهر نزدیک به نیم میلیون گردشگر و جذب بیش از یک میلیون گردشگر در زمان برگزاری مسابقات المپیک پکن در سال ۲۰۰۸ ، رسیدن به این هدف دور از انتظار نیست . دولت چین همچنین برنامه های زیادی برای جذب گردشگر به .واسطه حضور پررنگ در نمایشگاههای بین المللی صنعت گردشگری بویژه نمایشگاههای گردشگری برلین، بازار جهانی سفر، فیتور و بازار گردشگری عرب داشته و سازمان جهانی جهانگردی نیز در گزارشی از رشد چشمگیر صنعت گردشگری چین، این کشور را با بیشترین میزان رشد در زمینه کسب درآمد ازمحل صنعت گردشگری، در صدر فهرست کشورهای آسیایی میزبان گردشگران قرار داده است.

چینی ها برای جذب گردشگران دنیا هرکاری میکنند و مدیران آنها به شدت آنها را حمایت می کنند . کشور عزیز ما ایران با داشتن این همه عرصه و فرصتهای متعدد صنعت گردشگری به دلیل نداشتن مدیرت درست از جذب سودهای کلان این صنعت وامانده است.

Start typing and press Enter to search