بلیط داخلی چین / هواپیما، قطار و کشتی در چین

توسط امین

تهیه بلیط داخلی چین، هواپیما، قطار یا حتی کشتی را به ما بسپارید

تهیه بلیط های داخلی چین بدون محدودیت مبدا و مقصد با بهترین نرخ

خرید بلیط قطار داخلی چین از شرکت راه آهن ملی چین با یهترین نرخ ها

table-china-domestic-flights

مجموعه چینستان با پشتوانه سال ها فعالیت در چین و با فراهم آوردن تیم کاری کامل و مسلط در چین و ایران و مذاکرات با هواپیمایی ها و شرکت های خدمات مسافرتی در کشور چین، امکان صدور هرگونه بلیط در این کشور را داراست. بیشتر مسافران ایرانی پرواز های داخلی چین را برای جابجایی در این کشور استفاده می کنند. اما مجموعه چینستان در موارد لازم امکان تهیه بلیط قطار و کشتی بین شهر ها و بنادر چین را نیز فراهم می کند. ایرلاین های زیر، برخی از ایرلاین های بزرگ و بین المللی چین هستند که البته بیشتر فعالیت آن ها در بازار داخلی چین است. چینستان قادر است پرواز های این ایرلاین ها را بین تمام شهرهای چین رزرو کند.

Air China                          中国国际航空

Beijing Capital Airlines               首都航空

China Eastern Airlines          中国东方航空

China Southern Airlines       中国南方航空

Hainan Airlines                        海南航空

Juneyao Airlines                       吉祥航空

Okay Airways                           奥凯航空

Shandong Airlines                    山东航空

Shanghai Airlines                     上海航空

Shenzhen Airlines                     深圳航空

Sichuan Airlines                       四川航空

Spring Airlines                         春秋航空

Tianjin Airlines                          天津航空

Tibet Airlines                            西藏航空

XiamenAir                                厦门航空

بلیط داخلی چین با بهترین نرخ ها، بدون هیچ محدودیت

گام اول:

فقط اطلاعات پاسپورتی (نام و نام خانوادگی به انگلیسی، شماره پاسپورت، تاریخ تولد به میلادی) خود را برای مجموعه چینستان ارسال کرده و مبلغ مورد نیاز را بپردازید. بلیط الکترونیک برای شما ایمیل خواهد شد.

گام دوم:

در چین به سهولت و با کمترین قیمت سفر کنید.

توصیه های مجموعه چینستان به مسافران ایرانی که نیاز به تردد بین شهر های چین را دارند:

  • هر چه زودتر (حتی حدود ۲ ماه) نسبت به رزرو و خرید بلیط اقدام کنید. بسیاری فکر می کنند پرواز های داخلی چین همچون آنچه در کشورمان مرسوم است، در ثانیه های آخر قیمت های پایینی دارند. اما این تصور در مورد چین کاملا نادرست است. جمعیت زیاد کشور چین باعث شده اکثر قطار ها و هواپیماها روزها قبل از موعد شروع به پر شدن کنند و نرخ بلیط ها افزایش پیدا می کند. بهترین زمان برای خرید حدود ۲ ماه قبل از زمان مورد نظر است.
  • سعی کنید زمان سفر را کاملا فیکس نکنید. بسیار رخ داده است که با یک روز جابجایی زمانی، نرخ بلیط تا حدود ۵۰ درصد کاهش بیابد.
  • اگر خواهان قیمت پایین تر هستید صبح زود یا شب را برای سفر انتخاب کنید.
  • در مورد سفر با قطار، اکثر قطار ها حداقل سه نوع بلیط یا صندلی دارند. تختخواب شو، صندلی نرم و صندلی سخت؛ اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید.که به همین ترتیب خواهان بیشتری دارند و زودتر پر می شوند. زمان سفر با قطار در چین معمولا زیاد است و همگان تخت های تخت خواب شو رو ترجیه می دهند. مخصوصا در مورد سفر در زمان شب که اتفاقا بیشتر زمان حرکت قطار ها نیز چنین تنظیم شده اند. اگر به موقع خرید کنید و بلیط تختخواب شو با نرخ مناسب بگیرید، به نوعی در هزینه یک هتل نیز صرفه جویی کرده اید.
  • بسیاری ایرانیان که خواهان صرفه جویی در هزینه های خود هستند بر این باورند که قطار راه ارزانتری برای سفر است، در برخی موارد نیز چنین است. اما اگر به موقع برای بلیط هواپیما اقدام کنید گاها از قطار نیز ارزانتر خواهد بود، آنهم با مدت زمان کمتر و خستگی کمتر در بین راه.
  • قطار سریع السیر در چین بین شهر های بزرگ و مهم، می تواند برای سفر گزینه مناسبی باشد. اما اگر مقصدتان قطار سریع السیر نداشت، مدت سفر را جویا شوید. اگر سفر خسته کننده و طولانیست به پرواز داخلی باندیشید. فراموش نکنید زمان ارزش بسیاری دارد.

crh-guangzhou-south-train

Start typing and press Enter to search