یکی از دغدغه های مهم گردشگران و بازرگانان در سفر به چین، رزرو هتل در شهرهای این کشور است. طبق تجربیات ما از سفرها و اجرای تورهای متعدد در چین، موارد مختلفی در انتخاب هتل، از جمله امکانات هتل، زیبایی و تمیزی و موقعیت هتل (نزدیکی هتل به مراکز گردشگری و خرید شهر)، برای مسافران اهمیت دارد. (برای اطلاعات بیشتر از انواع هتل و سریس های آن ها به لینک"انواع هتل و معرفی خدمات و سریس ها"مراجعه کنید. در این مطلب اطلاعات کاملی از رزرو هتل در چین برای شما ارائه شده است.

چگونگی رزرو هتل

گام اول: شهر اسکان، تاریخ و مدت زمان اسکان، ستاره هتل و نام انگلیسی خود مطابق پاسپورت را به ما بدهید و مبلغ مورد نظر را (به ریال) بپردازید.

گام دوم: ووچر رزرواسیون که شامل شماره رزرواسیون، آدرس دقیق هتل، نام مسافران و مدت و تاریخ اقامت است، از طرف مجموعه چینستان به شما تحویل داده می شود.

رزرو هتل در چین با چینستان

  • مجموعه چینستان در تعدادی از شهرهای چین با برخی از هتل ها ارتباط مستقیم دارد و به جزئیات، کیفیت و موقعیت آن ها اشراف کامل دارد. به همین دلیل نرخ چینستان برای رزرو این هتل ها بهترین نرخ است. (هتل های مذکور در تورهای گروهی چینستان نیز استفاده می شوند)
  • شما می توانید از طریق چینستان در شهر دلخواهتان در هر زمانی هتل رزرو کنید.
  • برای رزرو هتل در شهرهای کوچکتر در این کشور یا هتل های مدنظر شما، مجموعه چینستان به جای استفاده از سیستم های بین المللی رزرواسیون، از سیستم های محلی (local) چینی استفاده می کند. از طرفی پرداخت ها به هتل نیز با یوان انجام می گیرد. به همین دلیل نرخ های بهتری به شما ارائه می شود.
  • گاها تعدادی از هتل هایی که چینستان قابلیت رزرو آن ها را در چین دارد، در سامانه های بین المللی رزرواسیون موجود نیستند. بنابراین شما می توانید از طریق مجموعه چینستان هر هتلی را دراین کشور رزرو کنید.

Start typing and press Enter to search