تور نمایشگاه گوانجو پاییز ۱۴۰۳ - ۲۰۲۴ / کانتون فیر ۱۳۶

توسط امین

کانتون فیر که نام نمایشگاه بزرگ گوانجو (گوانگجو) یا همان نمایشگاه صادرات و واردات چین است، بزرگترین رویداد تجاری چین و دنیاست. در سایت چینستان مطالب و گزارشات و حتی تورهای دوره های قبل در مورد این رویداد مهم را می‌توانید پیدا کنید. برگزاری هرساله و هر دوره تور نمایشگاه گوانجو اولین و مهم‌ترین فعالیت گروه جینستان است. ما هر دوره با تمرکز و دقت زیاد تعداد زیادی از بازرگانان را برای شرکت در این رویداد تجاری بی‌نظیر همراهی می‌کنیم. در این دوره نیز با تور ویژه نمایشگاه گوانجو پاییز ۱۴۰۳ در خدمت شما هستیم.

بهترین و کاملترین تور نمایشگاه گوانجو پاییز ۱۴۰۳

نمایشگاه گوانجو (یا به قول بعضی نمایشگاه بزرگ گوانژو) پیش رو در مهر و آبان ۱۴۰۳ دوره ۱۳۶ این نمایشگاه است و طبق روال هر ساله در سه فاز اکثر یا همه موضوعات صنعتی و کالایی به نمایش گذاشته می‌شود.

پکیج بازدید از دوره ۱۳۶ نمایشگاه گوانجو پاییز ۱۴۰۳ / صادرات و واردات چین

تور نمایشگاهی ویژه با خدمات و جزییات کم نظیر

قیمت های فوق به دلار و با احتساب خدمات زیر است:

  • اقامت در هتل ۴ ستاره به همراه صبحانه بوفه در منطقه مرکزی و مناسب شهر
  • ثبت نام نمایشگاه و توجیه در روز اول بازدید و دریافت رایگان کارت ورود به نمایشگاه
  • راهنما و مشاور فارسی زبان همراه تور
  • ویزای انفرادی چین
  • ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی هر روزه
  • تورها و گشت های اختیاری فراوان

بسته خدمات تور نمایشگاه گوانجو ارائه شده توسط گروه چینستان شامل همه خدمات مورد نیاز شما برای شرکت در این رویداد بزرگ است. همانطور که در بالا اشاره شد، ویزای انفرادی سفر به چین، پرواز بین المللی، ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی هر روزه، هتل و مهمتر از همه راهنمایی و همراهی تیم اجرایی با تجربه چینستان بسته کامل و بی‌نظیری برای بازدید پربازده از نمایشگاه بزرگ گوانجو است.
به علاوه اینکه چون گروه چینستان برگزار کننده مستقیم این تور است، توانایی تغییر برنامه پیشنهادی و یا تدارک ادامه سفر شما در چین به هر صورت که مایل هستید میسر است.

تور نمایشگاه بزرگ گوانجو 

بزرگترین نمایشگاه چین و دنیا، دربردارنده تمام موضوعات و صنایع

به همراه سالن بین الملل با شزکت بسیاری کشورها

به همراه راهنمایی های تجاری و خدمات جانبی برای ایرانیان عزیز

نکات مورد توجه متقاضیان بازدید از نمایشگاه گوانگو / کانتون فیر محبوب

محل هتل گروه در بهترین و در دسترس‌ترین منطقه شهر گوانگجو است که بیشترین اثر را در هزینه پکیج دارد. اما به تجربه ثابت شده که محل مناسب هتل میتواند در بازدهی سفر و همچنین کاهش هزینه‌های جاری در سفر بسیار موثر باشد.

چنانچه برای بازدید از نمایشگاه بزرگ گوانگجو برنامه دارید، هرچه زودتر اقدام کنید، تا با خرید پرواز و نهایی کردن حضور خود در این تور در هزینه شما صرفه‌جویی شود‌ در نظر داشته باشید هزینه پرواز رفت و برگشت به گوانجو توسط ماهان ایر یا سی زد در روزهای عادی سال رقمی بین ۴۰ تا ۵۰ تومان است و چنانچه برای نمایشگاه گوانژو به موقع اقدام نکنید این عدد گاهی تا حدود ۱۰۰ میلیون تومان افزایش خواهد یافت. لذا هرچه زودتر برای نهایی کردن ثبت نام خود در طول نمایشگاه گوانجو اقدام کنید تا از بهترین نرخ پروازی بهره ببرید.

با توجه به تعطیلات نوروز پیش رو و شلوغی سفارت چین برای صدور ویزا در ایام قبل از هر دوره نمایشگاه گوانگجو پیشنهاد می‌شود تا هرچه زودتر ثبت نام خود را نهایی کرده تا گروه چینستان به موقع برای اخذ ویزا اقدامات لازم را انجام دهد.

دوره ۱۳۶ نمایشگاه صادرات و واردات چین

تور نمایشگاه بزرگ گوانگجو

Canton Fair 136 -  Autumn 2024

کانتون فیر ۱۳۶ - پاییز ۱۴۰۳

آژانس های مسافرتی و همکاران گرامی جهت اطلاع از کمسیون تماس بگیرند.

مدارک مورد جهت ثبت نام در تور نمایشگاه گوانجو پاییز ۱۴۰۳ طبق آخرین شرایط

  • اصل گذرنامه با ۷ ماه اعتبار در موقع خروج از کشور
  • یک قطعه عکس رنگی تمام رخ جدید
  • نامه تمکن مالی از بانک به زبان انگلیسی با موجودی ۴۰۰ میلیون تومان
  • مشخصات کامل فردی و تکمیل فرم اطلاعات
  • پرداخت ۵۰ درصد مبلغ تور

تجربه چیسنان در دوره های قبل نمایشگاه گوانگجو

برای اطلاع از سابقه طولانی چینستان در برگزاری تورهای ویژه نمایشگاهی می توانید به گزارشات تورهای برگزار شده که در قسمت "سوابق و تجربیات" موجود است مراجعه کنید. برای بسیاری از تورها گزارش های مفصل و خواندنی هست.

اطلاعات کلی در مورد فازهای محتلف نمایشگاه گوانجو (کانتون فیر ۲۰۲۴) مطابق آخرین تعییرات

هم چنین دسترسی به اطلاعات کامل در مورد هر یک از فازهای کانتون فیر و لیست کامل شرکت کنندگان در صفحات اختصاصی آنها از طریق لینک های زیر میسر است.

فـاز اول / ۲۳ تا ۲۷ مهر

فـاز اول نمایشگاه گوانگجو / ۲۳ تا ۲۷ مهر

ماشین آلات بزرگ و کوچک با تجهیزات – وسایل نقلیه سبک و سنگین و قطعات یدکی وسایل نقلیه – دوچرخه ، موتور سیکلت و لوازم یدکی – محصولات شیمیایی – آهن آلات و فلزات – ابزار آلات و یراق – سخت افزار – لوازم خانگی – وسایل الکترونیکی منزل – محصولات و قطعات الکترونیکی – کامپیوتر و قطعات – محصولات ارتباطی و الکتریکی – لامپ و روشنایی – تجهیزات نوری – ماشین آلات ساختمانی – مصالح ساختمانی – لوازم دکوراسیون – تجهیزات بهداشتی و حمام – مواد و تولیدات شیمیایی و سالن کشورهای خارجی شرکت کننده در نمایشگاه

فاز دوم / ۱ تا ۵ آبان

 فاز دوم نمایشگاه گوانگجو / ۱ تا ۵ آبان

کالاهای مصرفی – ظروف آشپزخانه و غذاخوری و سفالین – سفالهای تزیینی و شیشه ای – لوازم دکوری منزل – اشیای کادویی – محصولات شیشه ای و هنری – مبلمان منزل و اداری – تزیینات فلزی ، حصیری ، پارچه ای – محصولات باغی و باغبانی – گل و گیاه – محصولات سنگی و فلزی – لوازم آرایشی و بهداشتی – انواع ساعت – عینک و لوازم بینایی – تجهیزات اپتیکال – اسباب بازی – هدایا و جوایز – لوازم تبلیغاتی – محصولات جشنواره ای

فاز سوم / ۹ تا ۱۳ آبان

فاز سوم نمایشگاه گوانگجو / ۹ تا ۱۳ آبان

لباس مردانه و زنانه و کودک – لباس زیر ، ورزشی و غیر رسمی – پشم ، چرم ، پر ، کرک ، خز – منسوجات – مواد اولیه پارچه و نخ – فرش و موکت – غذا و صنایع غذایی – محصولات محلی – محصولات دارویی – لوازم و دستگاههای پزشکی – دستگاههای اورتوپدی و توانبخشی و ورزشی – لوازم یکبار مصرف و پانسمان – تجهیزات سفر و گردش – تدارکات اداری – لوازم التحریر – کفش ، کیف و چمدان

برای اطلاع بیشتر در مورد نمایشگاه کانتون فیر (نمایشگاه بزرگ گوانگجو) مطالب زیر مفید خواهد بود:

گوانگجو، بهشت تجارت

کارت ورود و ثبت نام نمایشگاه گوانگجو

نمایشگاههای همزمان با کانتون فیر پاییز

آمارهایی از دوره های قبلی کانتون فیر

گزارش تصویری از نمایشگاه بزرگ گوانگجو - قسمت اول

گزارش تصویری از نمایشگاه بزرگ گوانگجو - قسمت دوم

Start typing and press Enter to search