ثبت نام و کارت ورود نمایشگاه گوانگجو

توسط امین

نمایشگاه گوانگجو چین از پر مخاطب ترین نمایشگاه های چین و حتی جهان است که از نوعی اهمیت دیپلماتیک و سیاسی نیز برخوردار است. در مراسم افتتاحیه مقامات سیاسی استان و کشور، سفرا و برخی مهمانان ویژه از سایر کشورها حضور می یابند. شاید به همین خاطر ثبت نام برای بازدیدکنندگان مایشگاه گوانگجو اجباری استو البته اکثر نمایشگاه های چین و دنیا چنین هستند اما این اجبار در این نمایشگاه بسیار شدیدتر است. همه بازدیدکنندگان در درهای ورودی نمایشگاه در حضور نیروهای انتظامات نمایشگاه باید کارت ورود معتبر ارائه دهند. کارت ورود به نمایشگاه دارای تراشه مغناطیسی حاوی اطلاعات فردی هر بازدیدکننده است و نیروهای انتظاماتی از این طریق از صحت کارت بازدیدکننده مطمئن میشوند.

ثبت نام و کارت ورود رایگان در تورهای چینستان

در همه تورهای گروه چینستان در روز اول نمایشگاه بازدیدکنندگان تازه وارد در پروسه ثبت نام و گرفتن کارت همراهی و توجیه میشوند تا به مشکلی نخورند و زمان کمتری از دست بدهند. بعلاوه در خدمتی نوین و برای اولین بار، گروه چینستان با مذاکره با برگزارکنندگان  نمایشگاه، هزینه ثبت نام و کارت ورود را برای شما حذف خواهد کرد و شما کارت ورود به نمایشگاه را به رایگان دریافت خواهید کرد. از طرفی چینستان پروسه ثبت نام و گرفتن کارت ورود را در روز قبل از روز اول نمایشگاه انجام میدهد. بعلاوه در روز اول توجیه کامل در مورد جزئیات محل برگزاری و سالنها به بازدیدکنندگان ارائه خواهد شد. بدین ترتیب شما در بازدید از نمایشگاه زمان کمتری از دست خواهید داد.

هر بازدید کننده در روز ثبت نام پس از ارائه مدارک و طی پروسه ثبت نام، کارت ورود به نمایشگاه ویژه خود را دریافت می کند. ازدحام جمعیت در روزهای نخستین نمایشگاه، ثبت نام را به کاری بسیار وقت گیر بدل کرده که می تواند حتی نیم روز از وقت شما را بگیرد. بعلاوه اگر برای اول از نمایشگاه بازدید میکنید، باید هزینه صدور ۱۰۰ یوانی هم پرداخت کنید. در گذشته در هر دوره نمایشگاه باید پروسه صدور کارت را طی میکردید، اما از حدود ۱۰ دوره گذشته، کارت ورود به نمایشگاه برای یک دوره خاص نیست و کارت خود را برای دوره های آتی نیز استفاده خواهید کرد. بدین طریق در دوره های بعدی هزینه و وقتی برای ثبت نام صرف نخواهید کرد.

چینی ها و کارت ورود نمایشگاه گوانگجو

جالب است بدانید هزینه ثبت نام برای بازدیدکنندگان چینی ۵ برابر یعنی ۵۰۰ یوان است. و در واقع برگزارکنندگان نمایشگاه با این قانون سعی کرده اند تا تمرکز را بر روی بازدیدکنندگان خارجی که احتمال خرید و صادرات از چین دارند را افزایش دهند. اما نکته ای مهم: به دلیل هزینه بالای ثبت نام برای چینی، گاها در درهای ورودی چینی هایی میبینید که به روشهای مختلف از شما در خواست میکنند تا با استفاده از شما از هزینه ۵۰۰ یوانی فرار کنند. فریب آنها را نخورید و بدانید این کار شما میتواند طبعات بدی برایتان به همراه داشته باشد. روش کار فرد چینی چنین است که از شما میخواهد تا شما او را به عنوان نماینده در چین، مترجم یا هر فردی از شرکت شما معرفی کنید و بدین طریق طبق قانون نمایشگاه آن فرد چینی هم مثل بقیه بازدیدکنندگان خارجی برای ثبت نام فقط ۱۰۰ یوان خواهد پرداخت.

چرا ثبت نام و کارت ورود؟

از دیگر مزایای کارت ورود و ثبت نام برای بازدیدکنندگان در نمایشگاه ارزیابی موفقیت نمایشگاه و کیفیت بازدیدکنندگان است. همین روال کاری باعث شده تا از نمایشگاه های گوانگجو آمارهای دقیق و جامعی پس از هر دوره منتشر شود. که در مطلب زیر میتوانید برخی از آنها را مطالعه کنید تا به اهمیت نمایشگاه گوانگجو یا نمایشگاه صادرات و واردات چین پی ببرید.
آمارهایی از دوره های قبلی کانتون فیر / نمایشگاه گوانگجو
مزیت عمده دیگر ثبت نام و کارت ورود برای نمایشگاه ها، بالا بردن سطح کیفی بازدیدکنندگان و جلوگیری از ورود بازدیدکنندگان غیر متخصص و عمومی است. بدین ترتیب هم ازدحام کمتری در نمایشگاه رخ میدهد و هم غرفه دار از کیفیت بازدیدکنندگان مطمئن خواهد بود و با اطمینان بیشتر، زمان و هزینه بیشتری برای هر بازدید کننده صرف میکند. جا دارد تا برگزارکنندگان نمایشگاه ها در کشور ما نیز از این روشها برای افزایش کیفیت نمایشگاه های داخلی استفاده کنند.

Start typing and press Enter to search