بار اولی های نمایشگاه گوانگجو

Step up

چینستان با اجرای متعدد تورهای نمایشگاهی به تجربیات بسیاری دست پیدا کرده که برای کاستن چالش ها و ایجاد فرصتهای این سفرها این تجربیات و مشاوره ها را در اختیار مسافران تجاری و نمایشگاهی چین قرار می دهد. اکثر این مطالب با عمل تجربه آمیخته شده و به منفعت مسافران است.
اولین بار سفر به هر جای دنیا به دلیل نداشتن اطلاعات و تجربه ، کمی با اضطراب و نگرانی همراه است. به همین دلیل توجه افرادی که بار اول به چین سفر می کنند و برای اولین بار برای بازدید از نمایشگاه بزرگ گوانگجو به این شهر وارد می شوند را به نکات زیر جلب می کنیم :

  • سعی کنید قبل از سفر مطالعه و تحقیق در باره شهر گوانگجو ، نمایشگاه گوانگجو را در برنامه قرار دهید. این مطالب بسیار کامل در صفحات مربوط به اطلاعات گوانگجو وجود دارد.
  • سعی کنید با کسی همراه شوید که اطلاعات و تجربه کافی داشته باشد ولی وقت شما را در سفر تلف نکند و شما مجبور نباشید بیهوده به همراهی با آنها وقت خود را تلف کنید و از کارهای مهم خودتان باز بمانید. ( معمولا افراد باتجربه به کارهای خود تمرکز دارند و رسیدگی به امور شما در اولویت های بعدی قرار می گیرد) چینستان همواره می تواند برای شما مفید واقع شود و نیازی نیست برای کسب اطلاعات به افراد دیگری تکیه کنید.
  • در انتخاب آژانس برگزار کننده تور دقت کافی را داشته باشید. صرف قیمت نمی تواند برای یک مجری تور خوب انتخاب خوبی باشد. اکثر مجریان تورها فقط بخش مسافرتی این کار را انجام می دهند و به هیچ یک از خدمات و سرویسهای لازم در سفرهای تجاری و نمایشگاهی فکر نمی کنند.
  • برای ایام سفرتان یک جدول برنامه تدوین کنید و برای پر کردن آن از مشاوره و تجربه دیگران و راهنمای سفرتان استفاده کنید. (باید سعی کنید از زمان کوتاه سفر کمال استفاده را ببرید) کارشناسان چینستان می توانند با ایده های خوب به شما برنامه های موثر پیشنهاد کنند و در بیشتر موارد این برنامه ها اساسا و کلا راههای جدیدی را پیش روی مخاطبان گشوده است.
  • کارت ویزیت به زبان لاتین به همراه داشته باشید. همه طرف های مذاکره جهت ارتباط از طریق ایمیل تماس خواهند گرفت.
  • از همراهی با افراد خوشگذران که همه وقت خودشان را صرف موارد حاشیه ای می کنند تلف نکنید. بعضا زمان سفر دستخوش موارد خوشی شده و از اصل و هدف سفرتان دور خواهید شد.
  • از رفتن به جاهایی که آشنایی کامل ندارید خودداری کنید. تجربه چیز گرانبهایی است سعی نکنید آنرا خیلی گران بدست بیاورید.
  • از چهره شما کاملا پیداست که خارجی هستید و در همه کشورها افراد سود جو بهترین نقشه ها را روی افراد خارجی پیاده می کنند. مواظب خود و اشیاء همراه خود باشید.
  • از تعامل با افراد غریبه که با نقشه های کاملا فریبکارانه و به قصد کمک به شما نزدیک می شوند پرهیز کنید. این افراد باید بعد از شناخت و تحقیق تایید شوند.

1st

حس خوب یک سفر بیادماندنی همیشه می ماند اگر با یک همسفر خوب و باتجربه همراه باشی و همواره خاطرات یک سفر خوب را با هر اتفاق مرور می کنی و یک خدا بیامرزی میفرستی برایش از ته قلب برایش. یک سفر خوب مثل یک دانشگاه می ماند برای آنهایی که برای بار اول می آیند و ممکن است مسیر زندگی را تعیین کند برای آنهایی که درست فکر می کنند و بعد درست مدیرت می کنند و خوب عمل می کنند. پس در انتخاب آن همسفر خیلی باید دقت کرد که کیمیاست در این روزگار همسفر خوب !!!

کسی که دلسوزانه و از راه صداقت راه را نشان دهد و آدرس های غلط از آب در نیاید. نکته هایش درست به عمل بشیند و پیر راه باشد و راه بلد کوره راههای سفرهای تجاری .
توجه کنید : یکی از خدمات ویژه چینستان برای کسانی که بار اول به شهر گوانگجو تشریف می آورند صادر کردن دعوتنامه نمایشگاهی است. با این دعوتنامه در موقع صدور کارت ورود در روز اول هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در چینستان تماس بگیرید تا مراحل ثبت نام شما اجرا گردد.

برای اطلاع از تجربیات ما اینجا کلیک کنید

اگر فرصت داشته باشید صفحاتی زیادی در سایت وجود دارد که شما را راهنمایی کند.

برای کسب هرگونه اطلاعات و مشاوره با ما تماس بگیرید.

Start typing and press Enter to search