چالش کرونا و فرصت سازی چینی ها برای کانتون فیر

توسط امین

چینی ها از چالش کرونا یک فرصت بزرگ برای آینده ساختند. وقتی مدیران یک مجموعه درست فکر کنند و درست تصمیم بگیرند چیزی جز این نمی شود.
محل برگزاری نمایشگاه های بین المللی شهر گوانجو بزرگترین سازه فلزی جهان را داشت که هر بیننده‌ای را متحیر می کرد ولی مدیران و مجریان برگزار کننده نمایشگاه در این یک سال گذشته از فرصت تعطیلی استفاده کردند و بخش جدیدی به آن اضافه کردند که رکورد بزرگترین محل برگزاری نمایشگاهی دنیا را هم بدست آورند.


مساحت فضای نمایشگاهی این محل در حال حاضر ۱۱۳۰۰۰۰ مترمربع است که رکورد بزرگترین سالن یک تکه دنیا با مساحت ۱۵۸۰۰۰ متر مربع را هم داراست. این محل برگزاری یکی از کاملترین و مجهزترین محل های نمایشگاهی استاندارد در دنیاست.
با ساخت قسمت های جدید نمایشگاه کانتون، بزرگترین پروژه‌های توسعه نمایشگاهی کانتون در تاریخ انجام شده که پیش بینی می‌شود بخش جدید برای دوره ۱۳۲ کانتون در سال ۲۰۲۲ به بهره برداری برسد و ارائه خدمت کند.
پاژو (Pazhuo) نام شهر نمایشگاهی گوانجو در کنار رودخانه مروارید واقع شده شامل سه بخش A,B,C است که هر بخش آن شامل چندین سالن نمایشگاهی است. این منطقه نمایشگاهی دارای مرکز تجارت جهانی، چند هتل ۴ و ۵ ستاره ، ساختمان‌های متعدد اداری با کاربری‌های مختلف است. نمایشگاه بزرگ کانتون (Canton Fair) یا نمایشگاه صادرات و واردات چین Chains Inport &Export fai همیشه در دو زمان بهاره و پاییزه در این محل برگزار می‌شود که در هر دوره برگزاری از ۲۱۹ کشور دنیا بازرگانان را به سوی خود می‌کشاند.


چینستان، مرکز اطلاعات و خدمات جامع چین طی سه دهه مجری تورهای ویژه نمایشگاه کانتون گوانجو بوده است و آرزو می کنند هر چه زودتر شرایط مطلوب برای تردد و سفرهای تجاری و نمایشگاهی مهیا بشود و دوباره سلامتی، رونق و برکت برای همه جاری باشد.

ارسال دیدگاه

Start typing and press Enter to search