بزرگترین ساختمان جهان در چنگدو / Chengdu New Century Global Center

مرکز جهانی قرن جدید چنگدو، نام بزرگترین ساختمان جهان در چنگدو Chengdu در استان سیچوان چین است.

the-world's-largest-freestanding-building-china0

ساختار بزرگترین ساختمان جهان در چنگدو

ابعاد این ساختمان حیرت‌آور با ارتفاع ۱۰۰ متر، طول ۵۰۰ متر و عرض ۴۰۰ متراست. این ساختمان با مساحت ۵/۵ میلیون فوت مربع  ۲۰ برابر تالار اپرای شهرسیدنی استرالیا یا ۳۰ برابر ساختمان پنتاگون در واشنگتن است. سقف گنبدی این ساختمان شیشه ای و بر اسکلتی فولادی قرار دارد.

the-world's-largest-freestanding-building-china1

مرکز جهانی قرن جدید چنگدو دارای بخش های متعددی است که به شرح زیر است:

پارک بزرگ به نام جزیره بهشت با ساحل مصنوعی و یک LCD  غول آسا، روستای مدیترانه ای، مرکز بین المللی کنفرانس ها، بزرگترین مرکز خرید در جنوب غرب چین، هتل های متعدد ۵ ستاره با ظرفیت ۲۰۰۰ اتاق، پارکینگ با گنجایش ۱۵ هزار خودرو، زمین اسکیت، سالن هاکی روی یخ، سینمای IMAX 14 ، یک کشتی به سبک کشتی دزدان دریایی و از همه جالب تر و جدیدتر یک خورشید مصنوعی که در طول ۲۴ ساعت شبانه روز محوطه این ساختمان عظیم را نور و گرما می دهد. مساحت همکف این بنا ۷/۱ کیلومتر مربع است.

paradise-island-water-park-in-chengdu0

جزیره پارک آبی بهشت چنگدو (Paradise Island Water Park Chengdu)

مجموعه جزیره بهشت این ساختمان، شامل یک ساحل مصنوعی و بزرگ است که با یک صفحه نمایش Led غول پیکر بازتابی از امواج و صدای دریا را به بیننده انعکاس می دهد. جزیره بهشت به امکانات بازی های آبی کامل و متنوعی مجهز است. قایق سواری خانوادگی، سازه های بزرگ بازی های آبی متنوع و مهیج همراه با امکانات رفاهی بی نظیر با بهترین شیوه های جدید طراحی و دکوراسیون ، فضایی خارق العاده ای را برای یک روز بیاد ماندنی ایجاد کرده است.

the-world's-largest-freestanding-building-china2

در پروژه پارک جزیره بهشت از ایده های خلاقانه و نوین جهت ایجاد یک فضای سرگرمی خانوادگی متنوع استفاده شده است، که توانسته نظر کارشناسان طراحی جهان را به خود جلب نماید.

paradise-island-water-park-in-chengdu3

Start typing and press Enter to search