دره شادی ووهان / Wuhan happy valley

دره شادی ووهان در منطقه هانگشان در شمال شرقی ووهان واقع شده است. دره ووهان از زمان افتتاح آن در سال ۲۰۱۲، به یک نقطه داغ گردشگری تبدیل شده است.

دره شادی ووهان با بیش از سی و هفت جاذبه و وسایل بازی، بهشتی را برای همه سنین از کودکان تا بزرگسالان ایجاد کرده است و همه می­توانند از دیدن آن لذت ببرند. نه تم پارک در دره شادی ووهان وجود دارد که عبارتند از:

اقیانوس شادی

در اقیانوس شادی، شما می توانید جاذبه هایی مانند موج سواری، پرواز بر فراز یانگ تسه، سفر با سرعت بالا، پرواز ماهی ها، هواپیمای دریایی و کشتی موسیقی را مشاهده کنید. به برکت وجود فن آوری های پیشرفته، قبل از اینکه بازدید کنندگان بر فراز یانگ تسه پرواز کنند، می توانند شکوه رودخانه یانگ تسه را در یک سینمای ۷ بعدی مشاهده کنند. سفر با سرعت بالا، یک راه آهن مرتفع و پیچ و خم­دار تفریحگاهی است که برای شما یک تجربه هیجان انگیز را به ارمغان می­آورد.

خیابان رویایی

خیابان رویایی، پاساژی است که در زیر یک سقف کاشی کریستالی واقع شده و به عنوان یک مرکز نمایش استفاده می شود، جایی که بازدیدکنندگان می­توانند از نمایش های آکروباتیک و رقص لذت ببرند. بازدیدکنندگان با گذر از این خیابان، وارد منطقه اصلی این پارک تفریحی می­شوند.

کارخانه کارتونی

در غرب خیابان رویایی، کارخانه کارتون­های رنگارنگ وجود دارد. کارخانه کارتونی با مورچه ها، قورباغه ها، کوتوله­ ها و بالن ها، بهشتی را برای کودکان فراهم کرده است. فعالیت های جالبی در این محل صورت می­گیرد که عبارتند از: کاوش در عمق دریا، کارخانه فوم که در آن کودکان می توانند فوم بازی کنند، فنجان های چرخان و ...

زمان شادی

بازدید کنندگان قطعا در این منطقه که در جنوب کارخانه کارتونی واقع شده است، اوقات شادی را سپری خواهند کرد. آنچه در این محل می توان کشف کرد عبارت است از: قهرمانان برج دوقلو، صندلی های پرواز، دیسکو، مراسم سلطنتی، خانه وحشت، نشستن روی دیسک چرخان، چرخش و رقص بازدیدکنندگان در هوا به همراه موسیقی زیبا.

دنیای سرعت

دنیای سرعت ، در جنوب شرقی خیابان رویایی، برای بازدید کنندگان ماجراهای زیادی را در بر دارد. هیجان انگیزترین فعالیت هایی که در این محل انجام می شود عبارتند از: مونت کارلو، و غول فریزبی.

بهشت پرندگان

بهشت پرندگان روستایی است که در جنوب دنیای سرعت واقع شده است.

جزیره یوگانگ

جزیره یوگانگ، اگرچه تنها دو جاذبه دارد، ولی دارای ارزش بازدید است. یکی از جاذبه های آن قایقرانی است و دیگری برج آسمان خراش به ارتفاع ۳۹۴ فوت است که در آن می توانید دره شاد ووهان را ببینید.

خلیج تیفون

خلیج تیفون، محلی در دره شادی ووهان است که شامل یک سینمای چهار بعدی، یک رستوران، دو فروشگاه و سه بازی می باشد.

شادی در ووهان

ناحیه شادی در ووهان سه فعالیت عالی را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند. یکی، راه آهن چوبی پر پیچ و خم تفریحی است که همیشه نظر بسیاری از بازدیدکنندگان را جلب کرده است. دیگری رقص های ققنوس در آسمان است. سومی، یک صحنه نمایش در مورد تاریخ ووهان می­باشد که جذابیت منحصر به فردی را در دره شادی ووهان ایجاد کرده است.

Start typing and press Enter to search