مرکز تعطیلات خانه چوان لرد در فوشان / Fushan Chuanlord Holiday Manor

مرکز تعطیلات خانه چوان لرد در منطقه "شوند" از شهر فوشان قرار دارد و آن را با نام پارک تفریحی چوان لرد هم می شناسند. این خانه در استان گوانگدونگ، در مجاورت شاخه ای از رودخانه مروارید واقع شده و یک مجتمع جامع برای سرگرمی، گذراندن تعطیلات و کسب و کار است. این پارک تفریحی بزرگ به پنج تم پارک اصلی شامل بهشت فریادها، سرزمین پادشاهی پریان، دهکده تعطیلات چوان لرد، پارک کشت و زرع، و دنیای آبی تقسیم شده است.

پارک فریادها به صدها امکانات هیجان انگیز مجهز شده است. این پارک علاوه بر فعالیت های چالش برانگیزی مانند قایق شبح، شاتل فضایی، سورتمه،  فریزبی، قصر خیالی، و چرخ غواصی، دارای یک سینما چهار بعدی چرخان و یک مرکز بازی های ویدیویی است.

بر خلاف باغ وحش های سنتی، سرزمین پادشاهی پریان، یک دنیای دیگری از حیوانات را به شما نشان می دهد که شیرها، ببرها و گربه های وحشی در آنجا در کنار هم زندگی می کنند. در این بخش، قلعه های حیوانات به خوبی مرتب شده اند و اجرای انواع حیوانات مانند خروس جنگی، نمایش توله سگ ها و نمایش گربه ها بسیار شاد و سرگرم کننده است.

دهکده تعطیلات چوان لرد، محلی سرسبز و زیباست که با آب احاطه شده و در آن باغ هایی وجود دارد که در آنها انواع درختان میوه و سبزیجات کاشته شده اند. این دهکده دارای اتاق های کنفرانس چند منظوره و همچنین هتلی با اتاق های موضوعی است. در دهکده تعطیلات چوان لرد، بازدید کنندگان می توانند از غذاهای خانگی در رستوران های چینی، رقص و آواز، شعبده بازی و آکروباتیک در یک صحنه نمایش بزرگ، خوردن در رستورانی که زیر آب قرار دارد در حالی که  ماهی ها در اطراف آنها شنا می کنند، لذت ببرند.

در پارک کشت و زرع، سبک زندگی پرمشغله شهری و تجربه زندگی در شهرهای بزرگ را فراموش کنید. فعالیت های ویژه ای در این پارک وجود دارد که به شما نشان می دهد چگونه مشروب درست کنید و نمایش خیمه شب بازی و بازی سایه ها در آن، منعکس کننده عظمت هنرهای قومی چین است.

ورزش های آبی، استخرهای شنا، غار حمام بخار و مرکز ماهیگیری فانتزی در دنیای آبی، وجود دارد که برای بزرگسالان و کودکان مناسب هستند.

علاوه بر فعالیت های فوق که به طور منظم در خانه بزرگ تعطیلات چوان لرد وجود دارند، این خانه فعالیت ها یا میهمانی های ویژه ای در تعطیلاتی نظیر روز زنان، جشنواره قایقرانی و کریسمس را میزبانی می کند و باعث شده چوان لرد مکان خوب و مناسبی برای صرف وقت با خانواده در هنگام تعطیلات باشد.

Start typing and press Enter to search