دنیای زیر آب زیائومیشا شنزن / xiaomeisha sea world

دنیای زیر آب زیائومیشا، یک مجتمع سرگرمی است که از زمان افتتاح در سال ۱۹۹۸ میلیون­ ها نفر از بازدیدکنندگان را به خود جذب کرده است. این مجتمع در ساحل زیائومیشا (در شرق ساحل طلایی شنزن) که اغلب به عنوان هاوایی شرقی شناخته می شود، واقع شده است. این جاذبه توریستی حدود ۲۰۰۰۰۰ متر مربع را پوشش می­ دهد و در ۲۸ کیلومتری خارج از شهر قرار دارد.

جاذبه های دنیای زیر آب زیائومیشا

این مجتمع به طور پیوسته در حال توسعه بوده و در حال حاضر دارای نه آکواریوم و موزه، دو باغ و یک جزیره است. شش آکواریوم موجود در این مجتمع، ماهی­ ها، خرس های قطبی، روباه­ های قطبی، کوسه­ ها، نهنگ ­ها و خرچن گ­ها را نمایش می­ دهند. موزه علم و تکنولوژی، دنیای اقیانوس رویایی و موزه مدل­ های هواپیما در این مجموعه بازدیدکنندگان زیادی را جذب می­ کنند. دیگر جاذبه­ های دیدنی این مجتمع تفریحی شامل باغ اقیانوس، جزیره لاک پشت و باغ پزیدون است.

دنیای دریایی زیائومیشا، خانه­ ای برای بسیاری از گونه ­های آبزی منحصر به فرد است. آکواریوم ماهی، خانه بیش از ۵۰۰ نوع از ماهی­ های نادر با بیش از ۶۰۰۰ ماهی است. از آنجا که بازدیدکنندگان در تونل آکواریوم راه می­ روند، توسط ماهی ­هایی احاطه شده ­اند که برای غذا خوردن، شنا کردن و جستجو در محیط اطراف خود رقابت می­ کنند. مخزن ماهی­ های رنگی و مخزن ماهی­ های گرانبها هم از گونه­ های عجیب و غریب پر شده ­اند.

اکواریوم کوسه دارای بیش از ۳۰ کوسه، از جمله کوسه­ های نر، کوسه­ های لیمویی رنگ، کوسه­ های صخره نورد سیاه و سفید، کوسه ­های گورخری و کوسه­ های پرستار است. در این محل بازدیدکنندگان می­ توانند نمایش­ های روزانه "رقص با کوسه­ ها" را مشاهده کنند. آکواریوم کوسه نهنگ، خانه­ ی یک کوسه نهنگ غول پیکر است که ۳۴/۸ متر طول و ۳ تن وزن دارد و یکی از نمونه ­های بسیار نادر ماهی است.

موزه صدف به پنج نمایشگاه آموزشی تقسیم شده است که بیش از ۶۰۰ نوع صدف ماهی، مرجان و فسیل (از جمله تخم دایناسورها) را شامل می شود.

نمایشگاه­ های زیاد دیگری در این دنیای آبی وجود دارند که فرصت­های هیجان انگیزی را برای یادگیری و اکتشاف فراهم می­ کنند. دیدن از خانه خرس قطبی، خانه روباه های قطب شمال، موزه علم و تکنولوژی و موزه مدل ­های هواپیما در این مکان به بازدیدکنندگان توصیه می­ شود.

نمایش ­ها

نمایش ­های فوق­العاده بسیاری در دنیای آبی زیائومیشا اجرا می ­شود که به هیجان اقامت بازدیدکنندگان می ­افزاید. بازدیدکنندگان به تماشای تئاتر اقیانوس که در آن چهار دلفین، هشت شیر دریایی و شش خوک دریایی استعدادهای خود را به نمایش می­ گذارند، می پردازند. علاوه بر این، در مجموع دیدن ۱۶ نمایش ویژه، از جمله باتلاق زیرزمینی هیجان­ انگیز، پری دریایی جادویی، عروسی در زیر اقیانوس، رقص در زیر آب و غواصی در عمق دریا در این مکان پیشنهاد می­ شود.

Start typing and press Enter to search