|  

 نمایشگاه بین المللی زیبایی چین-گوانگجو ۲۰۲۰

China (Guangzhou) international beauty expo (CIBE) 2020

نمایشگاه بین المللی زیبایی چین (گوانگجو ) در سال ۱۹۸۹ تاسیس شد و قبلا با نام نمایشگاه زیبایی کانتون شناخته می شد. علت این نامگذاری این بوده است که رویداد CIBE در همان محل نمایشگاه بزرگ کانتون (مرکز نمایشگاه های بین المللی صادرات و واردات چین) برگزار می شود و جالب توجه است که تقریبا تمام سالن های این مکان برگزاری از غرفه ها و شرکت کنندگان پر می شود. این نمایشگاه یکی از بزرگترین نمایشگاه های دنیا در صنعت آرایشی بهداشتی است که دربرگیرنده زنجیره کامل تامین این صنعت می باشد.

این دوره برگزاری، ۴۹ امین دوره برگزاری  نمایشگاه CIBE در چین است. برگزارکنندگان این رویداد، فدراسیون بین المللی صنایع و بازرگانی چین و انجمن زیبایی و آرایشی گواندونگ هستند. نمایشگاه CIBE توسط همین برگزارکنندگان در زمان های دیگری نیز از جمله  ماه مارس در گوانگجو، ماه می در شانگهای و ماه های مارس و جولای در پکن برگزار می شود. برای معرفی بیشتر این رویداد به بازار بین المللی، کنفرانس ها و سخنرانی هایی نیز برای شرکت کنندگان برگزار می شود. طبق آمار سال های قبل پیش بینی می شود این دوره برگزاری ۹۱۰۰۰۰ بازدیدکننده و ۳۸۰۰ شرکت کننده از سراسر دنیا داشته باشد.

این رویداد در سپتامبر سال ۲۰۱۷ در گوانگجو در همین محل برگزاری در مساحتی برابر با ۳۰۰۰۰۰ مترمربع با ۳۸۱۶ شرکت کننده برگزار شد و ۹۱۲۱۷۸ بازدیدکننده را به خود جذب کرد. ۸۰ درصد این بازدیدکنندگان چینی و از کشورهای همسایه آن بودند و ۲۰ درصد از سایر کشورها. تصویر زیر مساحتی که به هر یک از موضوعات این نمایشگاه (۲۰۱۷) اختصاص داده شده است را نشان می دهد.

دوره قبلی برگزاری این نمایشگاه در ماه می ۲۰۱۸ در شانگهای در مساحتی برابر با ۲۳۰۰۰۰ مترمربع برگزار شده است. این رویداد ۲۲۰۰ شرکت کننده و ۵۰۰۰۰۰ بازدیدکننده از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.

این نمایشگاه که محل رقابت برندهای چینی با سایر برندهای آرایشی بهداشتی از سراسر دنیا است، با به اشتراک گذاشتن آخرین مدل ها و ترندهای این صنعت، فضای ایده آلی برای نمایش محصولات،  آشنایی و خرید بازدیدکنندگان ایجاد می کنند. به موازات برگزاری نمایشگاه CIBE ورکشاپ ها، کارگاه های آموزشی و فشن شوهایی نیز برگزار می شود که برای بازدیدکنندگان جالب توجه و مفید است.

شرکت کنندگان نمایشگاه بین المللی زیبایی چین-گوانگجو

زیبایی حرفه ای:

محصولات آرایشی زیبایی، محصولات زیبایی پزشکی
زیبایی مو، محصولات ناخن و مژه، محصولات تاتو
محصولات سالم سنتی چین، SPA
محصولات سفیدی پوست،ضد پیری تناسب اندام و لاغری
ابزار، تجهیزات و مبلمان آرایشی و آرایشگاهی
آموزش و ابزار آموزش

لوازم آرایشی:

محصولات مراقبت از پوست و مراقبت شخصی
آرایش، عطر و لوازم جانبی آرایش
محصولات برای تمیز کردن بدن و مو، ماسک ها
محصولات مراقبت از سلامتی و زیبایی ویژه مردان و زنان
پوست، مادر و نوزاد، دهان و دندان

مواد اولیه و بسته بندی:

OEM / ODM / OBM
پمپ، سوپاپ، اسپری ها-پوشش و لوازم جانبی
ظروف، شیلنگ، کاغذ پوشش، بسته بندی و چاپ محصولات
تجهیزات تولید، تخلیه و بسته بندی لوازم آرایشی و رنگ
مواد خام آرایشی و مراقبت شخصی
محصولات و خدمات آزمایشگاهی

Start typing and press Enter to search