خیابان نانپینگ در کانمینگ / Nanping road

خیابان نانپینگ یک خیابان توریستی و پیاده روی در کانمینگ است که تا کنون مردم بسیاری را برای بازدید، از سراسر دنیا به خود جذب کرده است. این خیابان با ۵۰۰ متر طول و ۴۰ متر عرض به عنوان نقطه عطفی در کانمینگ، تلفیقی از فرهنگ تجاری-تاریخی و فرهنگ مدرن مردم چین است. با هدف به نمایش گذاشتن صحنه های تاریخی و فرهنگی، خیابان نانپینگ بازسازی شده و مجسمه هایی هنری-تاریخی در آن ساخته شده است. توریست ها با قدم زدن در این خیابان حسی از تاریخچه، فرهنگ و مدرنیته مردم چین به صورت همزمان دریافت می کنند.

علاوه بر خرید در خیابان تجاری نانپینگ، چشیدن طعم میان وعده های خاص محلی که در این خیابان به مردم ارایه می شود، برای توریست ها از ضرورویات است. یک مرکز غذا و خوراکی در این خیابان قرار دارد که بازدیدکنندگان می توانند انواع مختلفی از غذاها از جمله غذاهای ناحیه شمالی چین تا غذاهای جنوب شرقی آسیا را در آن جا امتحان کنند. به دلیل قیمت مناسب غذاها و خوراکی ها در این مرکز، فرصت خوبی برای امتحان کردن غذاهای چینی برای توریست ها و غذاهای محلی کانمینگ برای سایر گردشگران چینی فراهم می شود.

خیابان توریستی نانپینگ پس از تاریک شدن هوا شلوغ تر شده و رونق بیشتری می گیرد. لامپ های رنگی و دوست داشتنی در این موقع زیبایی درختان و فروشگاه های این خیابان ار دوچندان می کند.

kunming-shopping

سینمای بزرگ و مشهور کانمینگ در این خیابان قرار دارد که فیلم های جدید روز دنیا را به نمایش می گذارد و از طرف مردم مورد استقبال قرار گرفته است. این سینما باعث شده تردد بیشتر در این خیابان شده است.. عاج کنده کاری شده و چوب های تراش خورده و انواع سازه های چوبی و پارچه های ابریشمی گل برجسته از صنایع دستی این شهر است که در فروشگاه هایخیابان نانپینگ یافت می شود.

Nanping-Walking-Street-4

Start typing and press Enter to search